пʼятницю, 9 серпня 2013 р.

Корзинка і упаковка

Сьогодні внесу трішки різноманітності :-)))


Корзинку декорувала для куми на весілля - в ній були цукерочки, які вони сипала готям з порогу церкви (є у нас така традиція :-)))

В основі - корзиночка від букета квітів, обтягнута атласом, задекорована мереживом, бусинами та декоративними трояндами, ручку обмотала атласною стрічкою




А ще покажу вам, як тепер відправляються до замовників мої роботи :-)))

Крафт-папір, лляний шнур, штамп, дирокол - і ву-а-ля :-)))




на сьогодні все, а я побігла, бо потрібно ще довишити та дошити сукню... зробити до неї клатч, адже в неділю - знову на вессілля :-)))

12 коментарів:

  1. Корзинка святкова й надзвичайно ніжна..
    Дуже сподобалася упаковка, все геніальне - просто)

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, корзинка волшебная, люблю всякие свадебные штучки, а крафт-пакеты - отпад, к твоим вышивкам по льну подходят великолепно именно натуральностью!

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса! Гарно ти кумі кошик оформила!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка красива і ніжна корзиночка вийшла, і традиція з цукерками для мене не знайома, тому дякую за таку цікаву інформацію))
    пакетики чудові!

    ВідповістиВидалити
  5. Корзинка очень романтичная!!!
    Креативная упаковка в стиле ЭКО. Сейчас это модно! Лариса, ты на волне!

    ВідповістиВидалити
  6. Корзинка ніжна, я б туди пелюстки сипала з троянд :) І про конвертики скажу, що дуже класна ідея, не в пакеті ж целофановому відправляти хендмейд!

    ВідповістиВидалити
  7. Нежная корзинка) А упаковочка - просто нет слов! Стильно!

    ВідповістиВидалити
  8. У нас тоже есть традиция конфетки бросать деткам) Классная корзинка получилась. И очень мне приглянулись отправочные пакетики)

    ВідповістиВидалити
  9. я спочатку теж про пелюстки троянд подумала, але цукерки з такого кошика будуть смачнішими, а саме дійство естетичніше, ніж просто з поліетиленового пакетика кидати ;)
    І я крафтовий папір використовую для упакування робіт :)

    ВідповістиВидалити
  10. Ніжненько!!! АТи мене покоряєш своєю швидкістю і при цьому якістю робіт!!! Ларис, там в тебе підпольний цех??? Молодчинка!!! І я крафт люблю))) дуже гармонійно виглядає із хендмейд речами)))

    ВідповістиВидалити
  11. Хто ж з нас його не любить, той крафт та лляний шнур:))) Таких ще пошукати... А я вже маю подарунок саме в такій упаковці! Кошик дуже симпатичний, не менш як і сама традиція. По ідеї, ти вже вишила своє плаття і клатч зліпила, і навіть погуляла на весіллі. Значить, скоро-скоро ми це побачимо:)

    ВідповістиВидалити