пʼятницю, 26 жовтня 2012 р.

Осінні приємності :-)

Вперше в житті мені поталанило в розіграші!!!!!
Я виграла додатковий подарунок у Вікиній цукерці!!!!


Віка не тільки прекрасна мамочка, яка ділиться з усіма своїм досвідом у вихованні та розвитку діток,
а й талановита рукодільниця, яка шиє все!!! від одіялок до чохлів для машин.
А ще, Віка безмежно добра та щедра людина, яка абсолютно "безвоздмездно, то есть даром" ділиться з нами своїми знаннями та досвідом у шитті в своєму проекті "Кострукторський клас"

Скачу тут від радості, аж слів бракує... :-))))


А ще нещодавно в мене була дуже приємна та цікава устріч з Олею,
для тих, хто з нею ще не  знайомий, розповідаю: Оля чудова оповідачка (кожен її пост - це витвір мистецва!) та прекрасна рукодільниця, яка дуже полюбляє лаванду (саме тому, в деяких колах, її знають як Лавандову Фею :-)))))))) та музику.
Оля займається декупажем і завдяки їй у мене тепер є такий чудовий ""музичний" комплект прикрас
 Ольчик, дякую!!! Тепер мою любов до музики видно здалека :-)))))))

5 коментарів:

  1. Привіт! Я останнім часом дуже популярна, про мене пишуть в різних дружніх блогах, вихваляють на всі боки :) Це трохи несподівано, але... приємно!!!!!! Чесно :) Дякую за чудові фото комплекту, прямо душа радіє. "Возз"єднання сережок та браслету" :) Музика нас поєднала, як співають у пісні, нехай це буде надовго, "всерйоз" :) і хай дружба буде гарною підтримкою та надихає нас у житті!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, замечательные подарочки! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  3. Лариса, неожиданно как - с такой фоткой :-),а расхвалила то как!!! Засмущала совсем...

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчата!
    Олю, фото можеш забирати всі :-)
    Віка, фото взяла з профілю (і воно мені дуже подобається):-)))

    ВідповістиВидалити