середу, 17 жовтня 2012 р.

Продовжимо одягатись?

Вже якось я розповідала про те, що нарешті зрозуміла, як моєю машинкою шити трикотаж :-))))
Придбала я собі правильну голку, розщедрилась на нормальні (не китайські :-)) нитки і поенслась :-))))
Сьогоднішня сукня - "найсвіжіша" (Пізніше покажу архів :-))))
Пошита минулого тижня і вже "вигуляна" та "зацінена" родичами :-)))
До слова, трикотажні сукні я дуже полюбляю - "юркнув" в неї - і все - одягнений :-)))) А ще вони НЕ МНУТЬСЯ!!!! Для працюючої мами двох дітей - це неабияк важливо :-))) На даний момент в мене їх 9, і це ще не все :-)))



Цей трикотаж є досить цупкий і відповідно - теплий, так що, сподіваюсь, холоди на роботі нам вже не такі страшні :-))))
Єдиним "декором" для даної сукні я вирішила зробити манжети з плетених косичок з тієї ж тканини (смужки тканини попередньо зшила в "трубочки" та сплела косички з чотирьох "пасм", а потім вже готові "косички" пришивала до сукні)
Далі буде.....

3 коментарі:

  1. Дуже гарна сукня! Дев"ять??? Ого, заздрю. Сама такі полюбляю - юрк і вже нарядний :) Значить секрет в тому, щоб не жмотитися на голку і нитку..ага....

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, отличное платье! Здорово придумала с косичками. Тоже люблю трикотаж, постирала, встряхнула, и гладить не надо.

    ВідповістиВидалити
  3. Интересное оформление - косички. Элегантное платьице.

    ВідповістиВидалити