понеділок, 15 жовтня 2012 р.

"Вистраждана" сукня

Замовили мені цю сукню ще минулого літа, але дуууже довго ми підбирали вишивку, робила я схему ще довще... робила викрійку самої сукні....прийшла осінь/зима, вирішили, що нема куди поспішати, все одно ж "не сезон" :-))) Відклала.... Цього літа дістала, пришила канву, вишила одного мака і .... ремонт/хвороби дитячі.... Зрештою, за тиждень вишила, бо замовниці потрібна була сукня. Дошивала вже майже на ній :-))))) І наступний день сукня вже "гуляла на весіллі" :-)))
Тому нормальну фотосесію я не змогла влаштувати :-((( Добре, що хоч на День університету погода була сприятлива, сукню знову "вигуляли" :-))) І я "заграбала" собі кілька фото.

 Сукня лляна, має чохол з бавовни (дуууже вже цей льон просвітлювався :-))))) Вишивка безпосередньо по тканині за допомогою накладної канви. Важко на фото помітити, але спереду є кругла "кокетка", чи як воно там називається :-))) а ще перед - відрізний під грудьми (ну не вмію я правильні слова підбирати, бо шию непрофесійно :-((
ото замучилась я верхнього мака по всіх тих виточках вишивати :-))))

 Якщо мені пощастить роздобути кращі - оновлю пост .... А поки що - звиняйте... не могла втерпіти, щоб не показати :-))))

15 коментарів:

  1. Дуже гарна - і вишивка ,і фасончик!!

    ВідповістиВидалити
  2. знайомі обличчя :) Гарна сукня! І Н.О. в ній гарно! А вона була на весіллі у якості сукні нареченої?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-))) Я їй передам :-)) Ні, вона була в якості гості :-)))

      Видалити
    2. А ти зацінила, який у нас тепер Гальшка сумеровий костюм має? :-))

      Видалити
    3. ага))) це ніби вишивка золотом? ;)

      Видалити
    4. Насправді - то аплікація з такого шиття, але виглядає, як вишивка :-)))

      Видалити
  3. Це та сукня? Класна, така ніби проста, але разом з тим стильна і вишукана :) По канві... ото вже намучилась :) Хоча, ти це полюбляєш, тому, мабуть, не сильно намучилась :) А сукні не було прохолодно в той день? У всіх якійсь крепший одяг :) Чи теж кортіло вигулятися ? :)))

    ВідповістиВидалити
  4. Да, вонаааа :-) Трохи-таки намучилась :-)) Я про погоду - це як для кого... Я, наприклад, теж цілий день вибула в літній сукні... на сонечку - то навіть трішки жаркувати було (того дня термометр показував близько 28 :-))))

    ВідповістиВидалити
  5. Лариса, очень красиво, сижу и завидую его обладательнице, но по доброму.

    ВідповістиВидалити
  6. Сукня суперова, дарма, що так довго народжувалася!!! Маки - клас!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень нарядное платье и такое украинское!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ой.. я як побачила цю сукню - тепер мріююю.. :)))
    А як класно на фігурі сидить, про саму вишивку - тут вже просто слів не вистачає, яка КРАСА!!!!

    ВідповістиВидалити