понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Сумочка "Польовий букет"

Кажете, Карпати снігом засипає?
А у нас тут літо :-)))
 Ну, на дворі насправді -  звичайнісінька осінь, з усіма її приємними та неприємними наслідками та нічними заморозками... а от на сумочці - справжнісіньке яскраве тепле літо! :-)
 Ось так і співіснують сезони на моєму рукодільному столі  :-) Нещодавно вже й зима побувала на одній сумочці, але покажу її вже трішки пізніше...
 Сумочка з габардину, простроченого з синтапоном. Нитки спеціально брала контрастні, а то, щось вона мені банальною здавалася... Портфельний замочок, дрібненька вишивка, плетений з шнура ремінець - ось і все, що потрібно для такої невеличкої прогулянкової сумочки

8 коментарів:

  1. Гарна сумочка! Особисто я люблю в роботах-маки і волошки-вони завжди нагадують про літо...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скільки вже я тих маків і волошок перевишивала :-) І ніяк не втомлюють :-)) Дякую!

      Видалити
  2. Ларисо, дуже гарна сумочка! Люблю маки!
    Я помітила, що в тебе ярлички на різних основах надруковані. Скажи, будь ласка, ти сама їх робиш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталко!
      Стосовно ярличків - я замовила собі резиновий штамп із власним логотипом і тепер штампую фарбами для тканин на залишках бавовни :-)) Ось тут про це писала http://blog.larisa.org.ua/2014/06/imidzheva-polityka-ta-rozigrash.html

      Видалити
  3. Лариса, как всегда, элегантно!

    ВідповістиВидалити