четвер, 16 квітня 2015 р.

Весняні приємності

Розпочну хронологічно :-)
Першою приємністю було вихід у фіналісти (а точніше перше місце в голосуванні) мого трояндового комплектика у Марії в Рукодільному марафоні
Причому, що для мене це було зовсім не очікувано, адже всі свої надії я покладала на зовсім інші вироби, представлені в тій галереї :-)

Наступною мега-приємністю стала моя перша публікація в книзі! Ну, це не можна назвати моєю публікацією, насправді, це скорше - публікація моїх робіт :-) Думаю, вже всі чули про те що довгоочікувані Біла та Чорна книги днями таки вийшли в світ :-)
 Вікторія Чорній, новий редактор Золотої колекції Української вишивки нещодавно запропонувала мені розмістити  у білій книзі сердечка з янголятами на що я, звичайно, не роздумуючи, погодилась :-)
 Як приємно гортати глянцеві сторінки справжньої книги, вдихати пахощі свіжої фарби, розглядати казкові фото, читати захопливі розповіді... А якщо в такій книзі ще й розміщено твої роботи - то це вдвічі приємніше :-)
До слова, ми з Вікою співпрацюємо і в Синій книзі, так що чекайте :-)
А ще хочу показати вам мій улюблений розворот у чорній книзі:

А ще я отримала пасхальні привітики від Олі та Юлі, за що їм неймовірно вдячна! :-)

10 коментарів:

  1. Ларисочко, які чудові приємності в тебе, одна за іншу кращі!
    А від дівчинки Оленки привітика не було?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Ем.... ще поки не було :-)

      Видалити
    2. Дівчатка, пробачте, що вмішуюсь, але я так розумію, що Оленка, то я? По результатам відстеження глянула і там пише, що мій конверт-посилочка не був вручений під час доставки 10.04.2015! Ларис - йди на пошту! Хвилююсь же ж! :)

      Видалити
    3. А про публікацію твоїх робіт в книзі - круууутооо! :) Бажаю, щоб це був - маленький струмочок великої ріки! Твої роботи варті того! :))))

      Видалити
  2. Ларисочко, та ти такий талант, що співпрацювати з тобою - одне задоволення! Дякую за гарні відгуки про книги, приємно )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віто! Мені теж надзвичайно радісно від такої співпраці! Залишилось лише підзбирати грошенят на фотоапарат, аби мати можливість робити достойні фото :-)

      Видалити
  3. Ларисочко, в тебе чудові і неповторні роботи!!! вони варті усіх публікацій! ти молодець!!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, поздравляю!!!!:) Отличные достижения и заслуженные!!! Фотографии с ангелочками замечательные!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю! Це так приємно, коли твоє захоплення приносить втіху іншим людям)

    ВідповістиВидалити