вівторок, 18 листопада 2014 р.

Популярність буває різною

Довго думала, чи публікувати цю інформацію... але вирішила, що можливо комусь мій досвід стане у нагоді :-)

ПРОЛОГ
Є одна група ВК, де я періодично викладаю свої роботи...група зовсім не комерційна, лише для обміну схемами та "вихваляння" власними рукотворами.
Періодично я отримую в коментарях до вишитих обкладинок прохання поділитися схемою, на що чемно відповідаю:  "схеми в нормальному вигляді ще не існує :-) Я фантазувала на ходу, в процесі вишивання. Планую зимою випуск буклету з власними схемами, слідкуйте за новинами :-)"
Що, по суті, є чистою правдою. Адже, не зважаючи на наявність деяких замальовок-ескізів у файлах РМ, схемами в нормальному розумінні це назвати не можливо. Крім того, я не володію живою картом DMC, тому не можу собі дозволити дати людям неперевірені кольори ниток. Наівно сподівалася, що взимку матиму достатньо вільного часу аби упорядкувати деякі ескізи та довести їх до стану повноцінних схем.

1 ДІЯ
І от вчора отримую відповідь на один із своїх коментарів під фото цієї обкладинки: "почему не существует?Это схема,разработанная под бисер )Вчера закончила по ней вышивать)"
був там ще коментар однієї жіночки, що мовляв, у мене хороша фантазія... так от доброзичлива вчорашня дописувачка не полінувалась додати, що фантазія і справді хороша, тільки от не у мене а у ТМ "Красуня"
І зображення дадала:

 З розряду "знайди 10 відмінностей":-))))
Спочатку мене перетіпало, а потім я заспокоїлась і відписала добродійці, що напевно тільки мені, як автору, видно відмінності у схемах :-))) "Тим не менше, дякую! Ви дуже потішили мене новиною, що такі ТМ зацікавились моїми ідеями! Приємно "

2 ДІЯ
Але, це я так вирішила, що заспокоїлася :-)))) Насправді ж я на тому сайті знайшла декілька схем, дууууууже подібних на мої і заспокоїтись цілковито ніяк не вдавалось.
Ось тут я згадала про чарівну можливість Гугл - пошук за зображенням :-)
Скільки цікавого знайшлося!!!!
По  цьому ж фото я натрапила на торгову сторінку однієї панянки з Умані, де вона пропонувала "патріотичні обкладинки на паспорт ручної роботи. Вишиті хрестиком. Виконуються на замовлення. Можна підібрати будь-який малюнок. Ціна може коливатися залежно від складності малюнку. Виконуємо ЯКІСНО, ШВИДКО за доступними цінами. "
І все це проілюстровано шістьма МОЇМИ фото обкладинок з семи!

Окрім того, в кінці оголошення містилось запрошення у групу ВК. От там я взагалі отетеріла :-)) В групі був єдиний альбом, в якому 80% мої фото (деякі, правда обрізані трішки :-)))) Помітила ще й обкладинки Аніли , фото яких були з її логотипом!

Тут уже моя тяга до справедливості взяла верх і я написала на стіні у групі, мовляв "вибачте, проте я не давала дозволу на використання моїх фото. Видаліть їх, будь ласка"

І - через кілька хвилин група стала закритою!!!! Мене, звісно, з учасників видалили :-)))

ЕПІЛОГ
Я і раніше зустрічала в мережі роботи, явно вишиті по моїх фото. Але мене це не дуже дратувало, поскільки, по-перше, це були роботи для себе, а не для продажу, та й це ж як постаратись потрібно було "перезняти" вишивку з фото готової обкладинки!!! :-)) Часто мені надсилають фото своїх робіт за мотивами моїх обкладинок зі словами вдячності за ідею... Мене це тільки тішило!

Запускала я вчора пошук лише по декількох обкладинках... зустріла багато патріотичних публікацій, де мої фото були використані в якості ілюстрацій... це теж неймовірно тішило!

А от така "підприємливість"... чомусь не тішить... Хоча, це теж певне визнання, правда? :-))

30 коментарів:

  1. Дуже прикро, Ларисо! На жаль, за крадіжку інтелектуальної власності ніхто не саджає в Україні... Є онлайн copyright protector на блог, якщо цікаво, або потрібна допомога з ним напиши мені на пошту (чесно кажучи, не впевнена, що це якось зупинить, у нас тут легше добитись правди і засудити за використання своїх ідей)
    Останнім часом все більше і більше пишуть про крадіжки фото.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я якось взагалі спокійно ставилась до таких речей, адже свідомо розумію, що коли викладаєш фото в інтернет. вважай даруєш його :-) Але от такий спосіб заробляння грошей... І чому я до такого в свій час не додумалась? :-)))))

      Видалити
  2. Так, це жахливо! Можливо це і визнання, але якщо воно не тішить ні душу ні гаманець.... Ось цікава стаття по темі як з подібним нахобством боролася О.Бікбаєва http://masterskayalenabik.ru/zamechatelnyj-chelovek-veronika-egorova.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Я щзе, виявляєтся легко відбулася, бо Аніла потім надіслала мені свою переписку з тією панянкою... от там було що цікавого почитати :-)

      Видалити
  3. Сумно... Навіть дуже!
    Часом, коли дивлюсь на кількість перегляду деяких моїх старих постів з мотанками та коли при цьому не залишають комментарі - теж задумуюсь - чи з добрими намірами переглядають? Та досліджувати де є мої фото з ляльками завжди не вистачає часу. Та чесно кажучи і не хочеться...

    А про тебе і сумно і дивно. І не віриться.
    Бо мені всі твої роботи відчуваються виконаними в одному ключі. Відчувається один стиль і одна рука. Таке все завжди яскраве, позитивне і таке українське-українське! :)
    Ти, Ларисочка, не розтроюйся! Сама знаєш - відпусити цю ситуацію, і все обернеться якнайкраще для тебе! Ти неймовірно світла людина, і завжди така виважена і доброзичлива! А в житті всяко буває. Ще раз - не розтроюйся.
    Натхнення тобі!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я вже, якщо чесно, й забула про це :-)) Роботи вистачає, щоб ще про такі речі думати :-))) Але ось перші дні хотілося поділитися, раптом комусь у нагоді стане :-)
      Дкую тобі, дорогенька!!!

      Видалити
  4. ..еехх..що тут зказати..все це сумно і неприємно. Але як на мене, навіть панацеї на такі випадки немає. Як читала в іншому блозі, там ще далі пішли. Якщо коротко, то одна група виставляла фото чужих робіт. А якби у них їх замовили, то вони б в свою чергу замовили це у майстрині :)))але це все вилізло вже в ході діалогу..так що нечесних людей вистачає..як це не сумно

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, це хоч у майстрині купили і перепродали, а не просто чужі фото виставили. У мене колись було теж замовлення дивне - хочу і те, і те, і те, і фото мені скиньте свої - я вас у ФБ прорекламую своїм друзям, але на фото не ставте свій логотип...

      Видалити
    2. О! В мене теж влітку був такий досвід!!!!! :-))) Писали, що виставили мої ото в однакласниках, і от, виявляється замовлили обкладинку, і потрібно, щоб я зробила... Я ввічливо відмовилась, оскільки саме збиралась у відпустку, проте наголосила, що не пам'ятаю, щоб ми домовлялись про таку співпрацю... Так панянка образилась... сказала, що ж вона мені допомогти хотіла... безкоштовно рекламу влаштувала... От так :-))

      Видалити
  5. Ларисо,не зважайте!Дуже прикро,що бувають такі не чисті на руку люди.Але копіюють лише достойні роботи.А ваші роботи-шедевр.І Бог їм суддя.Нічого хорошого з цього вони мати не будуть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Та хай би вже копіювали, на здоров'я! Для чого ж моїми фото користуватись? :-)))

      Видалити
  6. А мені цікаво, як вона їх збиралася робити? З фото вишивати? Співчуваю тим, хто щось купив там...
    А ти, Ларисо, не бери близько до серця - знаю, що не приємно, але ну його подалі - все погане! ;-)
    Логотип на фото став свій, хоча, як показує життя, і таке не зупиняє не чесних продавців((( Та все ж...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В принципі, мої фото досить якісне розширення мають, так що багато хто каже, що з фотографії не так уже й складно перейняти узор... Логотип багато часу займає... я й так лінуюся фото обробляти :-))... Тим паче - як виявилося, це нічого не дасть в кінцевому результаті...

      Видалити
  7. Ларисо, це означає, що твої роботи дійсно високого рівня! А все прекрасне досконале завжди копіюють, ніщо з цим не поробиш... Впевнена, що коло поціновувачів твоєї творчості буде розширюватись, бо вона іде від серця, тому не варто розстроюватись.
    і хай то буде на совісті тих людей...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От і я себе в цьому егоїстично переконала, та й заспокоїлась :-))) дякую!!

      Видалити
  8. Та ти знаменитість!)))) Буває всяких людей і на жаль, всі МАЙСТРИ, а ти таки МАЙСТЕР! переживають такий складний період, як плагіат. Але ти підніми собі настрій))) Представ як бачать ТУ обкладинку і питають "О! Це в тебе від ЛАРИСИ?" - "Ні! Ти що!!! Це підробка, на оригінал в мене не вистачить таких грошей"))))))

    ВідповістиВидалити
  9. В очередной раз поднимается вопрос о маркировке своих фотографий. .. Действительно, радует, когда работы твои радуют людей. А уж у тебя, Лариса, есть на то посмотреть!!! Но вот такая наглость раздражает и даже вводит в ступор: вроде воспитанный человек, а приходится вступать в спор.
    Знаю только, что такие вот предприимчивые девчушки долго протянуть не могут. Правда, она ж и есть правда.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Я пыталась один период ставить подпись... но это так утомительно... и, как оказалось, тоже не спасает :-)

      Видалити
  10. Так-так, підтримую дівчаток. В тебе свій, особливий стиль і його ні з ким не сплутаеш, а підробки рано чи пізно вилізуть комусь боком, то точно!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже неприємна ситуація.
    На оголошення в ОЛХ можна подати скаргу.
    І думаю булоб добре підписуватм свої фото так, щоб не можна було б видалити підпис.
    Вчинки людей залишаються на їхні й совісті.
    Терпіння тобі в цій ситуації, і нових творчих ідей. В тебе дійсно є свій стиль, твої роботи вирізняються серед інших! Думаю треба працювати в цьому напрямку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ну, на такі фото потім і дивитись не хочеться... тільки підписи в око і впадають :-))) Дякую, Олю!!! Будемо боротися з ситуацією якістю та новими ідеями :-))

      Видалити
  12. Ось і настигла тебе слава! ;-) Не переймайся, ідеї із твоєї голівки не поцупить ніхто!!! А ось фотки треба таки більшими буквами підписувати!
    Жаль нема у нас закону про авторське право...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та він, ніби якийсь там і є... а толку? :-)) Це ж мені на кожну обкладинку патент спочатку оформити потрібно... :-))) Воно мені тра? Хай користуються! Ми ще вишиєм! :-)))

      Видалити
  13. О, ну ти добра душа, Лариса! Хоч ти їм і пробачила, але, вважаю, все ж таки треба поскаржитись. Треба ж совість мати. Якщо б вони вишивала для себе, то інша річ, а для продажу - то вже нахабство. Вони відчувають свою безкарність, тому будуть продовжувати це робити й далі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та ж я і вгрупі написала, і от у ВК та ФБ пожалілася, ще й тут :-))) Думаю вистачить :-))) Дякую за підтримку!!

      Видалити
  14. Як мене розлютила та дівка! Навіть слова не підбираються назвати її по-іншому.
    Дякую, що написали з приводу неї, хоча, здається, що це анітрохи не допомогло.
    Сподіваюсь, що після того, що я їй написала вона хоч трохи буде думати головою та перш ніж копіювати до себе наші роботи (і що поробиш, якщо схеми дійсно гарні?) нехай робить своє та виставляє своє, хоча й зі схеми наших робіт. Все одно ніколи те саме не може вийти! Скільки вже обкладинок зробилося - все одно усі різні...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Між іншим, зайшла сьогодні на її торгову сторінку.... видалила вона мої фото, так що результут все ж є :-) А коли спробувала відкрити групу, отримала відповідь - "Це приватна спільнота. Доступ тільки за запрошеннями адміністраторів." :-)))
      Я ж якраз і не проти, щоб вишивали за моїми схемами, тим паче, якщо в неї це вдається по фото роботи :-) Але от викоритсання моїх фото мене таки зервувало :-)

      Видалити
  15. Нда... Некрасиво, но эту ситуацию, Лариса, надо пережить и таки да - ты права, выкладываешь в Инет, знай, что это уже не твое...

    ВідповістиВидалити