пʼятницю, 28 листопада 2014 р.

ХЕЛП ПЛІЗ !!!!!!!

Дівчата - українки!Терміново потрібен відріз ось такого білоруського льону:

Мінімальний розмір - 25х50 см. Можна і більше

В моєму магазині обіцяли привезти, і підвели :-(((
Оплатити можу на картку Приватбанку
Пересилка бажано Новою поштою (щоб швидше :-)))

Можливо, в когось "завалявся" такий льон, або можете придбати в себе в місті і вислати мені, буду безмежно вдячна!!! Крім фінансового відшкодування, з мене - листівочка на Новий рік :-))

Пишіть на пошту mail@larisa.org.ua

*** Льон знайшовся! Дякую!!!

18 коментарів:

  1. У моєму місті такого багатства немає, і в моїх запасах, на жаль, також(((

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, доброго дня! я вірно зрозуміла, що трояндочки на сірому фоні, а не на білому? я зайду у свій магазин, де я купляла льон і гляну. Місяць назад там були ці трояндочки, але не пам'ятаю, якщо чесно, на якому фоні і ціна була 159 грн за метр. Пізніше напишу, є чи немає.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня, Олено. Так, троянди саме на сірому фоні.... Буду дуже вдячна за допомогу :-)

      Видалити
  3. 50х60, є вдома, ціну не пам'ятаю, фон білий. :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дівчата, дякую!!! Відбій! Вже знайшла :-))))

    ВідповістиВидалити
  5. Лара , є в Рівному , якщо треба напиши або зателефонуй.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А де саме? Бо кумі сьогодні на Льонокомбінаті сказали, що вже давно не возять такого :-(

      Видалити
  6. Ларис, с удовольствием бы помогла, но такого не видела в продаже ((

    ВідповістиВидалити
  7. і я в нас такого не бачила(( добре, що знайшовся)))

    ВідповістиВидалити
  8. Ех, я пізно побачила! В мене і білий, і сірий є.
    Так, Ларис, в крамничці Льонокомбінату це щастя лежить, у Рівному.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так отож і біда, бо кума сьогодні зайшла в ту крамничку, а на неї подивилися великими очима, і сказали, що "давно вже такого не возять, знайшла про що питати"... :-((( А я ж сподівалася, що в них цей асортимент завжди є :-)))

      Видалити
    2. =) і я, наївна, досі сподівалася ;))

      Видалити
  9. у Луцьк такий теж є.
    Привезли шикарні новинки - візерункові... вже немає куди складати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А яка у вас ціна на ті новинки у Луцьку? Може будемо співпрацювати :-)

      Видалити
    2. Лариса, гляну, не пам"ятаю :)

      Видалити