пʼятницю, 2 травня 2014 р.

Вишиті дрібнички

Привіт!
Як ваші справи?
Я розриваюсь між городньо-будівельними роботами та вишивкою :-))) Гаряча пора - стало тепло і всім припекло обновити сумочки :-)) А ще ж випускні на носі, і вишиті сукні в тренді :-)) А до них  потрібні клатчі... :-))))
Тому на блог часу маловато :-((
Проте знаходжу час інколи забігти і полистати ваші публікації... Вибачайте, що так рідко коментую....
І от сьогодні принесла вам вишиті носовички :-)

Дуже актуально, скажу я вам, зважаючи на загальносімейний нежить :-)) Хоча, ми вже уваги навіть не звертаємо :-))  Я виправдовуюсь алергією :-)))

Носовички робила на замовлення, з вишитими ініціалами. Думаю, вони швидше виконуватимуть декоративну роль, хоча пошиті з попліну, тому і за призначенням цілком можна використовувати :-))

До слова, розміри носовичків 15х15 см. :-) Ось такі трапляються замовлення...

Хоча бувають ще й такі:
Ключниця розміром 20х12 см!!! :-)))) Потрібно було швидко відправити, тому коли помітила на фотографії незашитий шматочок в кілька хрестиків (я то його потім вишила :-))) перефотографовувати було вже ніколи :-)) Хоча, сьогодні побачила, що ключниця ще так і не дісталась до власника... причому, здається, вже повертається назад :-((( Ох, ця пошта... Іду писати замовнику....

24 коментарі:

  1. Супер! Носовички такі витонченні, я б ніколи не змогла таким носа втирати)) Хіба що невимушено діставати ніби випадково із сумочки і хизуватись))
    Ми теж повністю погрузились у весь вільний час у грядки та стройку - то зараз досить приэмні клопоти))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справжня панянка! :-)) Таки й справді приємно споглядати результати праці на своєму обійсті :-)

      Видалити
  2. О-о-о, такими вишуканими носовичками хіба ж можна носа втирати?!)))) ними тільки милуватися!
    І ключниця з яскравішим орнаментом дуже гарна!
    Лариса, невже і у вас алергія? Я думала, що тільки в нашому екологічно-небезпечному місті, де повітря має помаранчевий колір - ми всією родиною страдаємо від алергії.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж здивувалась, хоча сказали, що саме за призначенням і використовуватимуть :-)) Дякую, Галю! Ох, ця алергія.... я не знала про неї, доки не народила малого... а тепер і він, і я мучимось :-((

      Видалити
  3. Платочки вышли очень нежными!
    Жаль, что почта работает так "хорошо". Ключница просто чудесная

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! У меня впервые такое... буду надеяться на благополучный исход :-)

      Видалити
    2. Лариса, все должно сложиться!

      Видалити
  4. Носовички як для королівських носиків :)
    Ключниця класна! Мені цікаво, як ти потім ті хрестики на готовій ключниці дошивала?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! та що там дошивати було? Головне контролювати, аби не зачапити підкладку :-)))

      Видалити
  5. Лариса, такая нежность, невесомо и воздушно, чудесные платочки!
    Ключница - стильная очень, такая национально-этническая! Класс!

    ВідповістиВидалити
  6. Такі ніжні носовички!!! А ключниця - це взагалі шедевр!!! мене теж алергія)) кожну весну, таблетки помагають, але цієї весни приходиться терпіти

    ВідповістиВидалити
  7. Щось в тебе останнім часом пригоди з почтою))) Хустинки дуже вишукані! Ніби не з нашої епохи.
    До речі, коли буде фотосесія з платтям?)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :-))) Ти запам'ятала про фотосесію?! :-))) Вона вже відбулася, як і планувалась... правда, погода була дуже вітряна (а фотографувались на вулиці..), то не все вдалось реалізувати з задуманого :-( Чекаю на фотографії :-)

      Видалити
    2. Я злопам'ятна)))

      Видалити
    3. Теж пам'ятаю про фотосесію. Думала, що пропустила! Теж чекаю!!! :)

      Видалити
    4. Дівчата, як тільки дочекаюся фотографій, так одразу і покажу :-)

      Видалити
  8. Лариса, прекрасные милые сердцу мелочи. Такие детали добавляют очарование и красоту в повседневность нашей жизни. Будь то ключница или платочек.

    ВідповістиВидалити
  9. Це все ручна вишивка?? Не розумію як ти так справляєшся! Ну, не вкладається це в мене в голові! :)
    Носовички - це щось із минулих століть та романів зі :) шкільної програми... Так ніжно і романтично. І ключниця така цікава в оформленні, дуже-дуже. Везе тобі з "неформатними" замовленями. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ручна-ручна! То ще були "квіточки"! От за останній кілька днів я вишила заготовки на два клатчі та дві сумки :-))) ото був марафон!!! Так що скоро - багато нових цікавинок :-))) Дякую!!!!!

      Видалити
  10. Лариса, твоих несколько не зашитых крестиков я так и не нашла, видать, они только тебе одной и известны...

    Про платочки скажу отдельно, я их очень люблю и вышитые, и просто обвязанные крючком и частенько раньше использовала как дополнение к наряду...

    Твои белые - универсальные и подходящие практически ко всему ну и то что им добавляет имиджевой ценности обладателю - собственные инициалы - это круто!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене колись теж було кілька старовинних носовичків, обв'язаних гачком і з вишиими куточками - дістались від бабусі, а їй - від братової дружини, яка була родом з польської шляхти :-)) Я ними так дорожила! Один ще й досі у мене :-) Сподівацю ці носовички з ініціалами теж колись стануть сімейною реліквією :-))

      Видалити