вівторок, 6 травня 2014 р.

Подушки для закарпатської садиби

Пам'ятаєте, я розповідала перед Паскою, що плету носочки? :-))
От сьогодні розкрию інтригу! :-))))

Знову співпраця з Ганною Бонкою (подушки ДЛЯ неї, фото - ВІД неї :-))))

При замовленні мені було сказано, що кімната в чорно-білих кольорах з текстилем в кофейних відтінках, та запропоновано фото з розряду "хочу такі": :-)))
та, що на передньому плані




А ось, що вийшло у мене:

Зі шкарпетками було найбільше мороки... Я сподівалася відшукати такий светрик та пошити з нього шкарпетки... ага! щас! :-)) Вони виходили якісь дуже дивні і кумедні :-))) Тому було вирішено плести! Знову почалися пригоди, коли виявилося, що віднайденої в запасах вовни не вистачає на 3 шкарпетки... так з'явилась полосата :-)))

Розмір - 65х40 см.
Шнур плетений з лляного шпагату та пофарбований фарбами для тканини
Дерев'яні декоративні прищепки
Для надійності носочки в деяких місцях прихватила ниткою до основи.
Чохол застібається на гудзики з обох боків

З переплетеннями все просто: нашила "мільйон" полосок, та викладала їх, поглядаючи на малюнок :-))

Розмір 40х40 см.
Застібка - замок на звороті чохла
Як не дивно, але об'єднуючим елементом у всіх трьох подушках виявився темно-коричневий колір :-))) Гудзики та замок :-)))


Третя подушка - моя власна фантазія.

В'язаний елемент - якраз частина светрика :-)), який колись виглядав так:

Застібка - гудзики на звороті чохла. Розміри - 40х40 см.

Самі подушки теж пошиті спеціально під чохли з гарненького білого сатину з фантазійними орнаментами та наповнені синтапоном
Два чохли з мого улюбленого полотна, а третій - лляний.

 А якщо ви шиєте/в'яжете/вишиваєте літні чохли на подушки - запрошую вас у Галерею 
А я відмічусь в Лізи

та у Віки



Подібні публікації:


51 коментар:

  1. Дуже гарно, чудово, я в захваті, креативно, сміливо, дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса, прям круті такі подушки вийшли! ти молодець!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ларисо, подушки чудові!!!!!!! Дуже сподобались :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алло! Здається, і новим господарям вони припали до душі :-)

      Видалити
  4. Шикарні подушки!!! Мені дуже подобаються!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Такое интересное решение!!!!!!!!!!!!!! Очень красиво!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. От-то вже Ганна - щось таке забажала! ;-)
    Прикольні подушки, особливо сподобалася та, що з частиною светрика :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! Там ще добрячий шмат сверика лишився і в мене на нього є ще плани :-)))

      Видалити
  7. Ларисо, це неймовірно!!!
    Тепер я знатиму куди пристроїти дитячі розпаровані шкарпетки, а то вже думала викидати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти що?! Ні в якому разі не викидай!!! Це ж такий простір для творчості!!! :-))))Дякую, Аню!

      Видалити
  8. Лариса, как же красива! Бесконечно уютно и тепло! Совмещение цветов, фактур и тканей просто фантастическое! Волшебная работа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Аленка! Я как раз по поводу совместимости очень волновалась :-)

      Видалити
  9. В мене поки що щось з комп'ютером - погано загружаються-показуються фото - дочекаюсь майстра у вихідні, а потім прийду ще раз любоватись на ці подушки. Бо вони - ЩОСЬ НЕЙМОВІРНЕ!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, можливо це моя вина.... я забула зменшити фото перед завантаженням... (така була рада, коли їх отримала, що одразу побігла вам показувати :-))))
      Обов'язково приходь ще! Дякую!!!

      Видалити
  10. Nа мені зі шкарпетками :) класненькі!

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса, о це краса!
    Яка ти чарівниця! Дуже файно вийшло! Дуже затишно й вовняно -)

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже стильно і затишно! Вони настільки круті, що вже надцятий раз переглядаю)). Бездоганне виконання!

    ВідповістиВидалити
  13. ааа!! яка краса неймовірна і досконале виконання! я цими шкарпеточками хворіла пере Різдвом, але на такий подвиг як самій плести не спромоглася) а ідею зі смугами можна поцупити? як раз душа прагне чогось ритмічно-графічного

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно, можна! Тим паче, що ідея то і не моя :-))) Я б теж, напевно, носочки не плела собі на подушку, а тут довелось, бо ж пообіцяла :-)))

      Видалити
  14. Лариса, шикарные подушки и шикарно представлены!

    Вторая жизнь свитера - дорога в рукодельное бессмертие. Идея замечательная и практичная.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Надеюсь еще использовать остатки свитера :-))

      Видалити
  15. АААА!!! Фотки бомбезні!!!! Подушки - сама м*якість і "уютіще"!!! Цікава ідея з носочками! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко!!!! Там були такі "творчі муки" у фотографа :-))) Я теж у захваті від фоток :-)

      Видалити
  16. ой, как круто и необычно!! респект!

    ВідповістиВидалити
  17. Крутые подушки! Каждая по своему интересная! Стильно получилось!

    ВідповістиВидалити
  18. Подушки гарнющі..і так гарно рустикальний стиль витриманий! І фотосесія.все в стилі!

    ВідповістиВидалити
  19. Лариса, каждый раз удивляюсь то твоим заказчикам, то твоему мастерству исполнения их заказов.

    ВідповістиВидалити
  20. Вот это исполнение, подушку с полосками вообще не отличить от той, что на образце!!!! А с носочками.....нет слов, одни положительные эмоции :-)

    ВідповістиВидалити
  21. я в захваті!! чудові подушки, це щось неймовірне, зі смаком

    ВідповістиВидалити
  22. все подушечки выдержаны в одном стиле, они очень приятно смотрятся по отдельности и гармонично вместе. подушка с носками - вне конкуренции! на фото оригинала носки большие, взрослые, у вас получились детские носочки -))))
    спасибо за участие в Майском Креативе у Лизы

    ВідповістиВидалити
  23. Потрясающе красиво и уютно! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    ВідповістиВидалити
  24. такой рабоче-деревенский стиль, очень красиво оформлено, я сегодня тоже подушечку из кофты с красивой вязкой сделала, жалко было выбрасывать, но такого комплекта стильного мне не собрать =)

    ВідповістиВидалити
  25. С носочками- милейшество просто! а со свитером тоже классно...нужно идти в подвал)))

    ВідповістиВидалити