вівторок, 11 лютого 2014 р.

Обкладинка "Українка"

Найбільше труднощів у мене виникає, коли вдесяте просять зробити ТАКУ Ж обкладинку на паспорт :-)))
Мало того, що я намагаюся робити ексклюзивні речі, то ще й натура у мене така, що я морально не можу тричі підряд вишивати одне і те ж  :-)))
Доводиться фантазувати, щоб і вовки ситі, і вівці цілі замовників задовольнити і задоволення від роботи отримати
 Отак і цього разу було. Вишивка по схемі з журналу "Все о рукоделии" №4 2012 р. з моїми змінами, адже вже таку обкладинку я робила по оригінальній схемі

І як ви вважаєте? Ексклюзивність дотримано? Чи все ж таки вони однакові?

Насправді замовники цим зовсім не ппереймаються зазвичай... Інколи замовляють одразу три однаковісінькі обладинки - собі та двом друзям. В такому випадку я не відмовляю, адже замовник саме того і добивається "щоб у всіх були однакові" :-))

Такі замовлення стимулють мене до власноручного створення схем для паспортів. Тому скоро побачите мою нову творчість :-) 

15 коментарів:

  1. Дуже гарно, Ларисо!!! Так, іноді замовникам приходиться йти на зустріч, нічого не поробиш))) це ж наша робота))) Чекаю на прояви нової творчості))

    ВідповістиВидалити
  2. Ах, мені подобається твоя українка!!!ьАж собі захотілося :)

    ВідповістиВидалити
  3. Ого, скоро мы увидим авторские схемы??? Я не сомневаюсь, что они будут такими же живыми и колоритными.

    ВідповістиВидалити
  4. Гарна обкладинка, як і всі роботи.

    ВідповістиВидалити
  5. Величезне спасибі вам за теплі слова!!
    Ольга, так громко звучит "авторские схемы"! :-)))Так, балуюсь немножко :-)))

    ВідповістиВидалити
  6. Что за красна дивчина! Не знаю украинский, но на языке вертится! Сочная картинка, передаёт национальный колорит. Глаз не оторвать, наверное это мои украинские корни дают о себе знать))))

    ВідповістиВидалити
  7. Така украиночка получилась симпатичная! Такой на загранпаспорт подойдет идеально!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Я теж не люблю повторів, але таку колоритну обкладинку так і хочеться замовити! :-) Розумію замовників...

    ВідповістиВидалити
  9. Згідна про повтори, не можу і не вийде воно точнісінько так само:) Це ж не станок... А обкладинка чудова!

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарна робота ) Очей не відвести )
    Можна в Вас попросити схему цього шедевру )
    Мені потрібно зробити подарунок моєму найкращому другу з Англії )
    Буду дуже вдячна )
    ivkua9@yandex.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Ось схема, якою я користувалася
      http://kufer.com.ua/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=10285
      Щоправда, в процесі вишивання, я щоразу щось в ній змінюю, тому моя вишивка вже не зовсім така,як оригінал :-)

      Видалити