вівторок, 4 лютого 2014 р.

Кругла сумка "Маки"

Знову сумочка з розряду "спасаю вишивку" :-))
 Чесно кажучи, мене вже трішки втомило підшуковувати різні фасони для однієї і тієї ж вишивки :-)) Адже ці маки вже були використані   спортивному стилі, та пляжно-робочому


Цього разу вибір впав на круглу сумочку. А ще я нарешті навчилася ставитися до шматків з цією "бракованою" вишивкою , як до тканини з принтом... Адже раніше я не могла дозволити собі покромсати саму вишивку, от і мучилась, вертіла, точила... щось видумувала.. А тепер просто вирізаю бульш-менш пристойний фрагмент (як і пропонувала замовниця:-))))
 Діаметр сумочки - 18 см., ширина  дна/боків - 5 см. Довжина ручки - 93 см.


 Всередині - бавовна в клітинку, одна нашивна кишеня. Зрізи швів окантовані косою стрічкою, яка пришита повністю вручну. Марудно - зате акуратно! :-)




26 коментарів:

  1. вийшло дуже гарно! :) така собі сумочка для прогулянок, коли треба взяти з собою гаманець, ключі і телефон :))

    ВідповістиВидалити
  2. Яка краса і така незвична форма для мене))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Мені така форма дуже подобається, от тільки шити її, особливо на останніх етепах - те ще задоволення :-)))

      Видалити
  3. Цікава модель! У тебе дуже гарно виходить "спасати" вишивку))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Доводиться всіляко викручуватись, щоб щось придумати :-)

      Видалити
  4. Дуже стильна та яскрава сумочка! Не залишиться непоміченою :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова! Сподіваюсь, вона приноситиме задоволення своїй власниці :-)

      Видалити
  5. Очень нравится! Интересно вписала маки в круглую форму. А мне еще хочеться стежечки добавить вокруг маковок, чтоб обьемнее их выделить ;о)....
    Все, Лариса, это клиника уже ))) Надо переключаться со стежки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вот уже прям ждала, что ты про стежку будеш писать :-))) Ох, знала бы ты, как я напыхтелась, чтобы эти маки туда "вписать"! :-))

      Видалити
  6. Така акуратна робота! А от цікаво, у інших майстринь, які мають брак машинних вишивок, теж є такі рятівниці? ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! От не впевнена, що є, хоча можливо в інших - немає браку :-)))

      Видалити
  7. Получилось замечательно! И каждый раз кажется, что вышивка каждый раз другая)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Да, как-то вышивка в каждой сумочке по-другому смотрится :-)

      Видалити
  8. Дуже акуратно! І форма цікава, такої в мене ще не було...

    ВідповістиВидалити
  9. Ларисо, ти молодець! Сумка класна, то ти й сама знаєш :) мене цього разу середина вразила, бездоганна, акуратна!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Лариса, просто удивляешь многогранностью умений, интересная сумочка!

    ВідповістиВидалити