неділю, 1 грудня 2013 р.

Фетрові чохли для телефона та планшета

Поки що я не можу собі дозволити зайнятися підготовкою до Нового року (хіба що влаштувати серію публікацій "Новорічний настрій" :-)))))
В кожну вільну хвилинку  доробляю замовлення, та й свої розпочаті раніше проеки "підганяю".
Тому сьогодні продовження історії з фетровими чохлами
Першим буде чохол з тризубом, виготовлений на замовлення одразу ж після "виходу в світ" зимових екземплярів :-)

Аплікація з жовтого корейського фетру пристрочена зиг-загом, застібка - резинка, підгладка блакитна бавовна (абсолютно патріотичний чохол :-))))




А ще днями мій швагро придбав собі планшет і "приніс мені його показати в тонесенькій плівочці", і коли я на ту плівочку звернула увагу - скромно так сказав "може зробиш якогось чохла?" :-))))
Я саме краяла фетр. От і відкраяла шматок. Далі - задумалась про аплікацію... В голову лізли всіляку кумедні сюжети, але ж він у нас серйозний мужчина, в школі працює... а потім мене осінило!

І так з'явився чохол з "надкусЯним" яблучком :-)


Вирішила "добити" швагра і для підкладки використала тканинку з американським газетним принтом :-)) І попала в точку! Він довго вертів її в руках і не міг зрозуміти, як ото я те зобрадеження на тканину нанесла (ну, не знає він ще можливостей корейців :-))))) І таки зацінив! :-)
 Застібається на резинку чорного кольору.


11 коментарів:

  1. Какая красота! Я в восторге! Чехольчики шикарные! И идея с яблучком великолепная! И стильно, и круто, и по-мужски, а ткань с американским принтом только подчеркнула все достоинства! Великолепная идея и ее исполнение!

    ВідповістиВидалити
  2. Круто! Надкусяне суперове:)))) Давай, давай, публікуй:)

    ВідповістиВидалити
  3. Перший чохол просто клас! І яблучко недогризане думаю вразило твого родича, бо ж стильно виглядає!

    ВідповістиВидалити
  4. Як класно,що вгодила родичу;)Бо чохлики й справді гарні та надійні))))

    ВідповістиВидалити
  5. Залихвацкие такие ;-) Козацкие!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, дівчата! Віка, ага, особливой той, що з яблучком :-))

    ВідповістиВидалити
  7. З тризубом дуже с подобався. Заберу ідейку собі в скарбничку :) можна?

    ВідповістиВидалити
  8. Я шукаю такого типу https://zacinu.com.ua/telefonu_i_smartfonu/aksesyaru_dlja_telefoniv/accessories-cover-for-smartphone/ універсальні чохли на телефон. Може Ви можете мені порадити що краще зробити для цього?

    ВідповістиВидалити