пʼятницю, 13 грудня 2013 р.

Сумка "Мінні-Маус"

Привіт!
Як там у вас сніжок? Ще тримається???
Сьогодні покажу вам сумочку, для якої, власне, і відбувалось тестування фетру на чохольчиках :-)
 Сумку замовили для великої любительки Мінні-Маус :-))  Аплікація була затверджена за лічені секунди :-)

Матеріали: чудовий фетр польського виробництва (придбаний у Олі), корейський фетр, бавовна, штучна замша, магнітна кнопка, замок, гудзики, фарби для тканин, фліс, холофайбер.
Викрійка сумки подібна до тієї, що ми шили в СП у Тані . Змінювала дещо під особливості фетру та власне бачення :-)  На задній стороні - потайна кишеня на замку

Застібка - магнітна кнопка на клапані. Всередині відкрита нашивна кишеня, розділена строчкою на дві .

Сумочка просто шикарно тримає форму!!!
  В процесі роботи, виявилося, що сама Мінні настільки самодостатня, що будь-які дотаткові елементи (всілякі там кульки, метелики, морозива... та інші дівчачі елементи :-)))) ніяк не хотіли з нею вживатися :-) Вирішили так і залишити.

На скільки мені відомо, сумочка тепер житиме в Стамбулі! (географія розширюється:-)))


Ми отримали візи! До виїзду залишилось 5 днів :-)) Я нарешті трішки підігнала свої замовлення і тепер дозволяю собі інколи взятися за підготовку до Нового року :-))) Тому чекайте завтра ще порцію святкового декору :-)
Я запланую на вихідних кілька постів на наступний тиждень (адже є що показати, а не впевнена, що в мене під час поїздки буде доступ до інтернету, та й часу не буде). Тому заходьте в гості, а якщо щось термінове - пишіть на пошту (сподіваюсь, хоч її я зможу перевіряти регулярно :-)))

Сніжної та приємної вам підготовки до свят!
Нехай Св. Миколай принесе подарунки під подушку не лише дітлахам, а й їх мамам-рукодільницям!

16 коментарів:

  1. Классная сумка! Минни великолепна!:)

    ВідповістиВидалити
  2. вийшло гарно! такая дівчача сумочка! :) Міні - взагалі супер!!

    ВідповістиВидалити
  3. Шикарная сумка! Очень-очень нравится мне:)

    ВідповістиВидалити
  4. Ларисо, сумочка бомбезна! Добре що моя малявка її не баче, а то довелося б і мені щось подібне вигадувати)) Хорошої поїздки і побільше приємних вражень!

    ВідповістиВидалити
  5. Я в шоці! Ти з кожним разом просто вбиваєш нас своїми рукотворами!

    ВідповістиВидалити
  6. Міні просто улют яка модниця!!! Сумка вийшла дуже шикарна і весела! Гарної поїздки!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Вот это чудо!!! Очень стильно получилось!!! С такой сумкой и взрослая дама не прочь будет прогуляться.

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса, сумка просто супер! Дуже красиво і виконання неперевершене!! ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Супер, супер, супер! Як кажуть зірки:)))) Т и сама робила ту Мінні???? Вав. Я вражена. Рада за вас, передавайте привіт чужим краям, наступного разу може і я з вами :) Щасливої поїздки! Будемо чекати нові витворялочки!

    ВідповістиВидалити
  10. Класна дівчача радість! Гарно з'їздити)!

    ВідповістиВидалити
  11. ХорошА сумочка!
    Воспоминания нахлынули приятные о СП...))

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже дякую, дівчата!
    Ольга Коптик, дело в том что сумочка как раз таки для взрослой дамы :-)))
    Олю, звичайно, сама робила :-) В цьому весь смак. А наступного разу ми вже без тебе не поїдемо :-)
    Лариса, я тоже во время работы над сумочкой вспоминала нашу теплую рабочую атмосферу в СП :-)

    ВідповістиВидалити
  13. Мультяшно-шикарная сумка! Лариса, давно у тебя не была, зашла и зависла: столько ты натворила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Я уже заскучала за твоими комментариями :-) Натворила то я давно, вот показываю теперь порциями :-)

      Видалити
  14. Сумка дуже класна, подобається контраст рожевого і сірого темного. Я про атку тільки думаю (все ніяк не виділю час) а тут таке чудове виконання!

    ВідповістиВидалити