суботу, 9 березня 2013 р.

Подарунки

Ну ось, свято пройшло, можна показувати подарунки, які я готувала рідним :-))
Першою буде декорована дерев'яна підставка на кухню (для ножів, ножиць, олівців...)
 Саму заготовку зробив чоловік, я лише прикрасила: обмотала лляним шнуром та наклеїла вирізані з фетру ромашки, репсову стрічку та декоративні елементи (бедрик, гусениця та жабка)
 На дно приклеїла шматок фетру


А ось так були спаковані мої подаруночки ріднІ
 Може комусь згодиться ідея :-)) Крафт папір, лляна мотузка, ромашки з фетру


15 коментарів:

  1. АААА, требую продолжения)) Здорово, Лариса, придумано. Упаковка же подарков вообще на высшем уровне. Даже жалко разворачивать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Оля! Да, родственники обещали упаковку на стену как картинку повесить :-))))

      Видалити
  2. Мужу респект - красивая заготовка! У вас неплохой творческий тандем!!!
    Упаковка такая весенняя совсем :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, знала б ти, скільки я його вмовляла!!!!! (хоча, підозрюю - ти здогадуєшся ;-)) А для упаковки так захотілось квітів! Ось і довелось фантазувати в останню ніч :-)))

      Видалити
  3. які подаруночки, яка упаковочка, справжня весна....
    Та й чоловік же молодець))

    ВідповістиВидалити
  4. Ого, чоловік таки майстер! Ну і ти не підкачала, створила затишок!

    ВідповістиВидалити
  5. Какое всё красивое!!!!!!!!!! Молодчина!

    ВідповістиВидалити
  6. Показала чоловікові як ти запакувала подарунки, видав геніальну фразу "Тепер я зрозумів нащо я ношу з роботу цей папір! Це у вас вірусне?"))))

    ВідповістиВидалити
  7. не прикликали весни..., але вона все-одно колись прийде :)
    Такі гарні ромашки...
    А бедрика давай в галерею ;)

    ВідповістиВидалити