пʼятницю, 8 березня 2013 р.

Маленька читачка

Сьогодні знову блокнотик
 Як ви могли помітити, останнім часом мене полонили дизайни Veronique Enginger. :-))))
І коли я побачила цю дівчинку, не змогла встояти, щоб не "пристроїти її на блокнотик" :-)) Вишивати довелося на вітчизняному ситці (як виявилось там рівномірне плетіння :-))))), бо більших за розміром хрестиків вона ніяк не сприймала! Після цього моє звичайне полотно здається мені гігантським! ніби я під лупу вишиваю :-))))
А! І ще: такі манюсінькі хрестики можливі лише при використанні муліне в 1 нитку! З шерстю я б не справилась :-) Тут потрібно сказати величезне спасибі бабусі мого чоловіка за шикарні запаси з радянських часів, та самому чоловікові, який їх відшукав на горищі та доставив мені :-)))
Блокнотик формату А6, 140 білих аркушів, ручне плетіння, псевдо-каптал (ну, не люблю я, коли кольорові нитки видно всередині кожного блоку! :-((() Закладка - стрічка з органзи.
Форзаци - перламутровий картон (ламається він трішки на згинах :-(()
 Обкладинка м'яка, за рахунок флісу. Вишивка оформлена у вигляді пікніпу та обшита бусинами в колір.
Дивлячись нацю дівчинку, згадую себе... я навіть з фонариком під одіялом читала в дитинстві :-)))
Якщо у когось блокнотик теж пробудив приємні спогади, або ви просто хочете оселити у себе таке миле дівча, то його можна придбати на ЯМ та Вконтакті

 Зі святом вас!

11 коментарів:

  1. Лариса, ох как же хороша твоя маленька читачка! И вышивка и бусинки все очень, очень здорово. Поздравляю с праздником Весны! Любви, удачи, и мног новых идей и воплощений!

    ВідповістиВидалити
  2. Блокнотик суперовий! Справді дизайн вишивки і виконання )) дуже ніжні та гарні!

    ВідповістиВидалити
  3. Прелестный блокнотик! Такой романтичный!:)

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательный блокнотик! С праздником!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ничего себе, как здорово! я могу лишь сшить обложечку - максимум, а тут целый блокнот!

    ВідповістиВидалити
  6. С праздником, Лариса!!! Отличный блокнот. Шикарная обложка!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Шикарный блокнотик! Очень изящная вышивка!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Лариса, поздравляю с новым творчеством! Блокнот красивый, нежный и романтичный!:))

    И с праздником тебя!:)))

    ВідповістиВидалити
  9. Как красиво - и вышивка и оформление блокнота!

    ВідповістиВидалити
  10. Ларисо, це просто краса! Дуже-дуже подобається! Дівчинка така тендітна :) Зі святом вас!

    ВідповістиВидалити
  11. Гарний, милий та ювелірний блокнотик!

    ВідповістиВидалити