четвер, 5 липня 2012 р.

Про чоботаря...

Того, що без чобіт :-)... Точніше - вже в чоботах :-)... Точніше - з сумкою :-))).... Точніше - про саму сумку :-))))....
Здогадались? Це я нарешті сподобилась СОБІ сумочку пошити. Кумедно, що вишиті дві заготовки лежали вже десь рік, та все ніяк не складався сам образ :-)))) І, нарешті - сталося! Тепер я сама маю сумочку "власного виробництва" :-)))) І ще одна лежить розкроєна і чекає, коли ж то в мене появиться знову час на себе :-)))
Отож, зустрічайте - ВОНА!
Ідею вишивки стирила з якогось журналу, але там схема була завелика, прийшлось малювати свою :) За задумом "закарлючки" на вишивці повинні повторювати узор на основній тканині :-)
 Дуже люблю таку форму сомучок :-) Розміри 30х20 см. Довжина ручки - 40 см.
 Тренувалася робити потайну кишеню на замочку (вийшло галіменько не дуже, адже тканина дуже сиплеться, тому обстрочила зиг-загом для надійності, а так як моя машинка шиє тоді коли ВОНА хоче, і так як ВОНА хоче, то шов вийшов дууууже кострубатий. Але ж то - мені, я якось переживу, зате тепер вмію такі кишеньки робити і скоро покажу сумочку, в якій вже все гаразд :-)))))))

 В середині підкладка зі старенької маминої блузи (дуже мені малюнок сподобався :-)))) та дві кишеньки
Ось така вона - МОЯ сумочка :-)))))

12 коментарів:

  1. Браво!!!! Ларисочка, ти молодчинка!!! Як от самий справжній чоботар)))) все кулінарну книгу собі роблю і сумку шию))) напевно треба просто відкласти замовлення набік і потурбуватися про себе)))))

    Сумочка дуже красива!!! Люблю твої роботи, бо вони завжди з вишивками, це мені дуже близьке)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Юлю, за такі теплі слова! Варто таки інколи відкласти замовлення і порадувати себе :-)

    ВідповістиВидалити
  3. Краса!!Краса!! Вітаю з обновкою! Як казала моя бабуся :"Здорова зноси! Скачучи подери!На нове зароби!!!"

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесно! Великолепная работа!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Лариса, ну какие же у тебя сумочки классные получаются! Одна лучше другой!:)

    ВідповістиВидалити
  6. Привіт, чоботарику! Оце я розумію, полюбила себе і подарувала красу! завитушки дуууже файні, вишивку вже хвалили, форма сумочки мені теж дуже подобається. Уявила, як ти "скачучи" з нею - сміюся :) Класно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А хто думає, що я собі зробила щось декупажне в кухню? Гиги, а нема...

      Видалити
  7. клас! ну до чого ж шикарні у вас торбиночки із льону та ще й з вишивкою!

    ВідповістиВидалити
  8. Сумка чудова, я теж такий фасон люблю, і маленька, і містка! І підкладка так влилась класно!

    ВідповістиВидалити