понеділок, 2 липня 2012 р.

І знову сумочка та поїздка вихідного дня

Сьогодні покажу ще одну сумочку
 Пошила ї ще минулого року, але все чекала фона нормальних фотографій :-) Все почалося зі схеми, яка мені дуже приглянулась.... потім виникла ідея рожево-чорної сумки :-)

 Сумка на магнітній кнопці, поміщається формат А4
 Підкладка: креп-сатин, внутрішня кишенька. Рожева тканина - льон, чорна - якась костюмна тканина :-). Довжина ручок дозволяє носити сумку як на плечі, так і на руці.
Сумка продається.
А далі - якщо вам цікаво як ми провели вчорашній день - заходьте :-)

Їздили ми до моєї бабусі в село, яке знаходиться на кордоні Рівненської та Тернопільської областей.
Костик досліджував будівлі




знайшов здоровенного кошика....
а також - вулика, в якого відказу заліз :-)))
такий собі трутень і бджолиному вулику :-)
(на задньому плані - моя бабуся)



















для фотосесії експропіювали дідусевого капелюха :-)
на стовпі в дворі поселились лелеки

ходили з дідусем в ліс по гриби...
а знайшли лише ромашки....
....та маленькі ялинки...





а ще потрапили в здоровенний яр

фотографувались з родичами....
 Село у нас малююююсіньке.... тихе.... екологічне.... спокійне.
Я зарядилась позитивом та здоров’ям :-)

А ще: суничником, материнкою, чебрецем, малинкою, звіробоєм, шишками та березовою корою :-)))


 Ось так пройшов мій перший день липня. А як провели його ви?
  

5 коментарів:

  1. Гарно пройшов день. І зарядилась надовго :) А навіщо кора, дуже цікаво знати, скажеш? Класні позитивні фотки, малий такий кумедний у вулику і з тим кошелем :))) Сумочка така елегантна, для справжньої пані. Молодці, одним словом! А ми вчора були в парку на спортивному святі, у фан-зоні Євро-2012, стрибали на батутах, і брали участь у Алеї майстрів :) Куди ж без цього. Навіть дещо продали :)) І візиток роздали.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Ну, ви святкуєте - з позитивом та користю :-)))) Чоловік мене теж запитав: "Нащо тобі ця кора", а я відповіла: "Ще не знаю.... А що, коли знадобиться, то я в ліс попрусь посеред ночі? (зазвичай воно так трапляється, що щось потрібно саме вночі :-))))Нехай краще лежить собі і чекає..." :-)))))

      Видалити
    2. Ага, ну я так і думала, що не все просто :))) В мене теж є кусок дерева - я вже на ньому фоткала сережки свої :))) А вночі воно часом треба щось таке неймовірне :) А чебрець де збирали? Я б теж не відмовилась, люблю цю травичку, але не знаю, як вона виглядає...

      Видалити
    3. :-))) Там, в селі і збирали :-) Він вже перецвітає, тому лише кілька стебел знайшла з цвітом :-((( (на фото - пучечком біля фото з малинкою :-))

      Видалити
  2. Сумка -сама елегантність!Дуже гарна!
    Так,чудовий у вас був день-насичений на приємні враження!!! А я просиділа вдома:(

    ВідповістиВидалити