неділю, 12 лютого 2012 р.

Трішки намиста

Вже давно в мене були нав’язані намистинки різни кольорів. От  якось, прийшовши додому в морозний вечір, коли мої мужчини гостювали у бабусі, випивши теплий чай, я вирішила зібрати їх таки у намисто. І ось результат:
1. Комплект - намисто та сережки. Особливістю його є наявність флісових жовтих намистин (дуууууже маленькі залишки флісу з новорічних костюмів :-)))))
2. Комплект - намисто та браслет (браслет робила вперше... нанизала на тонку "котушечну" резинку....). Особливістю є те, що таке поєднання кольорів робить комплект практично універсальним (маю один в такій гамі - ношу майже з усім гардеробом :-)))))
3. Намисто під кодовою назвою "горіхове" :-)))) Робила у подарунок для куми до зеленого гольфа :-))))

Наступного разу покажу коробочки, в які я це намисто спакувала :-)

А зараз побігла готуватися... У нас сьогодні корпоратив - річниця хору у вигляді тематичної вечірки - "В гостях у Казки" :-))))))

3 коментарі:

  1. яка краса... люблю меланжеві нитки! а тут ще й відтінки зелененького. Чекаю на коробочки :)

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесные бусы:) Я вот пробовала обвязывать бусину- у меня не получилось... не умею я крючком управлять..эх.. А так красиво ведь!

    ВідповістиВидалити