вівторок, 7 лютого 2012 р.

Утепляємся-2

 Ще до Нового року почала в’язатии собі цей комплектик. Але так, як в’яжу я лише в коротких перервах між іншим рукоділлям (хочеться інколи змінити вид діяльності :-)))), то дов’язався він лише після свят.
Шапка-берет та коротенький шалик на зав’язках
Заодно натренувалася у в’язанні аранів
нитки 50% шерсть та поліамід (з легеньким блиском). Шапку та основу шалика в’язала спицями в дві нитки, а обв’язувала шалик гачком в одну нитку.
А ще щойно закінчила шаль на замовлення гачком. Умови були такі: велика шаль з мотивів без китиць. В’язала з таких же ниток, як комплект :-)))
Ось схема мотивів:
А ще можливі схемки для мережива по краю (я використала схему №284)

А ще хочеться з цією шаллю взяти участь у завданні "Ажур и кружева" від Art to Create
Якщо приймуть :-)
Вчора цілий день нас засипало снігом, а сьогодні вийло сонечко, морозець десь -7 - краса неймовірна :-))))


11 коментарів:

  1. Ларисочка, просто слів невистачає сказати, яка ти молодчинка!!! Стільки краси натворила!!! Можна запитання???))) А є щось, чого ти не вмієш робити????)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Юля. На рахунок чого я не вмію робити: звичайно є. Я ще не бралася ніколи за валяння, вишивку та плетіння з бісеру, роботу з полімерною глиною, розпис по тканині, декупаж, шиття іграшок, печворк, квілтінг, та й скрапом до толку не займаюся. Тут можна ще, напевно багато чого перерахувати. На це все в мене поки що немає або часу, або матуріалів, або місця (простору :)) або бажання :-)))))

      Видалити
  2. ого-ГО!!! фантастика, яка краса!!!! і комплектик і шаль просто шикарні! особливо шаль, це ж скільки часу та сил!!! ти чарівниця!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Світлано. Як не дивно, шаль я сплела всього за 5 днів, тоді як комплектик місяць "мучила" :-)

      Видалити
  3. балдею! и цвета и вязка и стиль..ух!! потрясающе!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, мені дуже приємно познайомитись з вами і вашим блогом. У вас дуже затишно, якщо це слово доречно до блога :)

    ВідповістиВидалити
  5. Суперові роботи! Чудово, що все робиться із задоволенням!

    ВідповістиВидалити
  6. очень красивый комплект,яркий , а шаль шикарная !

    ВідповістиВидалити
  7. дуже гарний комплект та шаль-молодець!

    ВідповістиВидалити