суботу, 28 січня 2012 р.

Ну от, і мене зачепило....

Це я про "Сердечну тему" :-) Дивлячись на справжню "серцеманію" в блогах, я все думала, що от якраз цього я не робитиму... просто якось тема сердечок конкретно для Дня закоханих мене не надихала :-(
Але... з’явилося замовлення :-) Попросили зробити сердечка у подарунок... і не тематичні... не до Дня закоханих... а просто так... Ну як тут стриматися? :-)
І тут "Остапа понесло" :-)
Перше сердечко "Квіти для ангела"
Викотовлене з льону, прикрашене вишивкою та лляним мереживом, наповнене синтапоном
Глиняний ангелочок, який брав участь у фотосесії, привезений з фестивальної поїздки хору до Чехії, а згорток - то такі запрошення на святкування річниці хору я робила для всіх учасників (так, як нам лише 3 рочки, то плануємо тематичну костюмовану вечірку "У світі Казки" і тому  запрошення у вигляді Листа від Діда Мороза :-))))

Друге сердечко "Карамельне"
Як ласощі я карамель зовсім не люблю, а як колір - навіть дуже - такий він спокійний, ніжний...
Основа - фетр, вишивка на домотканому полотні, наповнення - синтапон, зшите тими ж шерстяними нитками, що і вишите :-)
Замовниця ніяк не може визначитися, які саме сердечка їй потрібні, так що буде ще кілька... Які залишаться після її відбору - підуть на подарунки до 8 березня :-)))


6 коментарів:

  1. Краса та ніжність!!! Я б вибрала обидва:))

    ВідповістиВидалити
  2. вони такі класні! кожне по-своєму особливе...

    ВідповістиВидалити
  3. Очень романтично, стильно и...мммм...вкусно:)))

    ВідповістиВидалити
  4. дуже симпатичні сердечка! люблю вишивку на льоні, а тут ще й сердечко таке зворушливе!

    ВідповістиВидалити
  5. Ларисо, сердечка фантастичні!!! Можна ще всередину насипати кави чи кориці, чи затонувати в тому тканинку - буде пахнутииии)))
    п.с. маленька поправочка - друге сердечко вишито на аіді, бо домоткане не має таких клітинок, воно рівномірніше;)

    ВідповістиВидалити