неділю, 15 січня 2012 р.

Підсумки року

От нарешті я зібралася підвести підсумки свого рукодільного року.
Після того, як зібрала фотографії, виникло запитання - і коли я все встигла? :-))))
Отож, спочатку - звичні для мене види рукоділля.
 Вишиванки - чоловічі, жіночі, дитячі...
Сумки: по моїй викрійці, з дерев’яними ручками
а також пробувала різні фасони
Виявилося, що сумки - це фактично єдине, чим я заробляла цього року :-))))
На великі проекти в мене не було часу... пошила лише кілька суконь сестричкам :-))):
Вдосконалювала свої навики у в’занні гачком:
Почала робити намисто
А далі - роботи, на які наважилась, "начитавшись" ваших постів та "надивившись" на вашу творчість :-)))
Різноманітні чохольчики
гаманці
косметички та пенали:
 блокнотики
 шкатулочки та упаковка
 експерименти з мастикою
 Не оминула я увагою й своїх діток:
 І, звичайно, куди ж без підготовки до новорічних свят :-)
Готуючи звіт помітила, що ще не показувала кілька "новорічних" робіт - нові мішечки для подарунків
лляна ялинка, вишита сніжинкакми
 підвіска з флісових сердечок та шишок
 Ось таким був мій минулий рукодільний рік. Плани на цей - не менш грандіозні... хоча... планую цього року все ж розпочати будівництво, так що літо буде складним. Але зараз - в нас випав сніг і свята підходять до завершення - ще щось встигну створити по-зимовому "відпочиваючи" :-))) 

6 коментарів:

  1. Я просто в глибочезному обмороці!!!! Як можливо стільки нарукоділити за один рік, я такого обєму для себе і за пять не подолаю. Ларисо, таке враження, що ти взагалі не спиш і маєш декілька додаткових рук :) Дякую за натхнення і за те що меня дісталась частинка твоєї творчості!

    ВідповістиВидалити
  2. Оце так творча продуктивність!!! Вишиванки та ангелики мої фаворити! Бажаю, щоб і в новому році нарукоділилось не менше.

    ВідповістиВидалити
  3. У меня просто нет слов! Только одной первой фотографии мне бы хватило, чтобы сказать, какая ты молодец! А все остальное - это фантастика!!! Вот это ГОД!!! Вот это РЕЗУЛЬТАТ!!! Желаю в наступившем году свершения всех твоих планов! Вдохновения!!! Удачи!!!

    ВідповістиВидалити
  4. у мене за всі роки стільки не назбирається... Я знаю секрет такої продуктивності - тобі дітки допомагають ;)

    ВідповістиВидалити
  5. який творчий у вас вийов рік! я в захваті від ваших вишиванок!

    ВідповістиВидалити
  6. Вау! Слов нет! Неужели все это одна мастерица создала? Я в восхищении! Супер! ))

    ВідповістиВидалити