понеділок, 25 липня 2011 р.

Справжнісінька тітонька :-)

Минулої неділі я стала тітонькою (моя сестричка народила синочка) :-)
 Вчора ми охрестили хлопчину Миколкою, і, природно, як годиться в Україні, відсвяткували цю подію :-))) Я ще до його народження планувала вишити метрику в подарунок, і ось мала лише кілька днів для втілення задуманого... Навіть ніколи було пошту перевіряти :-)
Ось такого лелеку-поштаря подарували ми з Марчиком для його двоюрідного братика
 Вишивала на ситці з допомогою канви, яка висмикується, готову вишивку проклеїла двічі дублерином та вставила в готову багетну рамочку
Кого цікавить схемка - ось вона (я, правда, як завжди вишивала з власними "поправками" :-))))
Тепер всі "циферні" дані новонародженого залишаться в пам’яті у батьків, родичів, ну і самого Миколки :-)
А ще я отримала нагороду від Мар’яни
 Дуже вдячна... Так приємно :-)))

Немає коментарів:

Дописати коментар