четвер, 7 липня 2011 р.

експериментую...

Пам’ятаєте мою хандру коли замовниця відмовилась від сумочки, яку я вже наполовину вишила?
І ось днями телефонує мені подруга, яка вже має одну мою сумочку, і просить ще одну, причому вишиту саме цим злощасним узором, який в мене вже є початий. Уявіть мою радість! :-) Я швиденько все довишивала і почала шаманити над сумочкою, оскільки подруга хотіла досить інший фасон.

 Верхній заворот закривається на липку стрічку, а внутрішня частина сумки на замок
 Сумка на підкладці з внутрішніми кишеньками
 причому одна з них розділена навпіл - можна заховати і телефон, і всілякий дріб’язок (в мене завжди, наприклад, флешка "в надрах" сумки губиться :-))
 
Дооооовгий ремінець (побажання замовниці), довжина якого регулюється за допомогою таких нехитрих пристосувань, знятих мною завбачливо з ремінців до стареньких сумок
 (такі довгі регульовані ремінці продаються разом майже з кожною сумкою, але я їх ніколи не використовую, мені цілком вистачіє ручок у сумки:-))

 

 І ще.... тепер у сумочку вшито етикету, яку зроблено теж власноруч :-))) Виявилось, що якщо написати звичайною кульковою ручкою по такій стрічці, то це залишається надовго (як я вже над ним не знущалась :-))) напис всього лише трішки тьмяніє десь так після 15-того прання :-)))) Добре було б, щоб сумка стільки прослужила :-)))
 Ось такі експерименти! :-)

1 коментар:

  1. Бачиш, все, що робиться - на краще!!! Значить, то була не для тієї людини сумка...
    А цей варіант сумки - підлітково-молодіжний - теж дуже цікаво виглядає!
    Ну, а іменна стрічка - це круто)))

    ВідповістиВидалити