понеділок, 8 жовтня 2012 р.

Талановита бабуся

Обіцяла я вам розповідати про своїх талановитих родичів. Отож сьогодні - про бабусю, з якої, напевно, все і почалося. Принаймні мені любов до  рукоділля прищепила саме бабуся :-)))
До слова, бабуся всьому вчилася сама, в’яже й досі "на око" (чому я в неї благополучно навчилася :-)))), шиє одяг "по готовому", тобто їй приносять зручний одяг, а вона, приміряючи до нього шиє новий (мірки з людей фактично не знімає :-)))))
Сьогодні розповідаю про бабусине в’язання гачком...
Ще в молоді роки бабуся в’язала різноманітні серветки, якими ми захоплювались...
  І от кілька років назад я попросила бабусю сплести мені кофтину..... І тут понеслось....
 Кофтина, до речі ось :
 Причому, зв’язана в шести екземплярах :-))) (по одній внучкам і дочкам) лише в різних кольорах
 Бабусі багато чого приходиться в’язати в кількох екземплярах - внучки, особливо обидві найменші, які одного віку, просять собі подібні речі :-)))

 Ну, ця "мАдЕль" вам вже знайома (моя найменша сестричка Василинка :-))






























































 І це лише дуууууууєе маленька частина сплетеного бабусею за кілька років "гардеробу", який я спромоглася одного вечора сфотографувати для історії :-))))

5 коментарів:

  1. Ну и бабушка)))!!! Вот умничка! Здоровья ей!

    ВідповістиВидалити
  2. АААА!!! Ну молодец! Чтоб ей руки никогда не болели!
    Достойний пример для внучек, и теперь понятно что у вас рукодельная династия :)

    ВідповістиВидалити
  3. Мої вітання твоїй бабусі!!! Ти розумниця , що це все увічнила для історії!! Хай буде довгий та плідний вік у цієї талановитої жінки!!

    ВідповістиВидалити
  4. Це просто якийсь золотий фонд вашої родини. Я вражена масштабністю і красою. Золоті руки у бабусі! Особливо покорила ти у вечірньому наряді :) А як ти робиш зачіску то коротшою, то довшою :)))

    ВідповістиВидалити
  5. Оце так бабуся!! Суперові речі робить!!! Моя покійна бабуся вишивала, теж маю вишиті нею речі, картини і рушники здебільшого, і бережу їх, мрію колись свій робочий кабінет ними оформити))

    Бабусі вітання і низький уклін!!! От з кого молодому поколінню приклад брати!!

    ВідповістиВидалити