неділю, 28 жовтня 2012 р.

Поповнення в родині обкладинок :-)

Пам’ятаєте, я розповідала, що одним махом "позбулася" всіх наявних обкладинок для паспорта?
От і вирішила виправляти це неподобство :-)
В перервах між в’язаням та шиттям вишиваю невеликі мотивчики, а потім вже, коли назбирується кілька - шию.
От сьогодні показую дві подібні обкладинки.

 Вишивка мені швидше порічки нагадує, але ж де їх зараз взяти... приходиться обходитись калиною:-)))
 Щоб ви не думали, що в нас тут така жара:  калина насправді вже без листячка :-))) Листя на фото - це з декоративного кущика, який росте в мене на подвір’ї і цвіте геть як калина (ягід на ньому не буває) і листя теж дуже подібне :-) Ще й досі зелене :-)))

Обкладинки продаються. Хто хоче приміряти їх на свій документ - пишіть на пошту Larisynya1@yandex.ru

14 коментарів:

  1. Красива калинонька. І обман зору твій дуже вдався, я б і не помітила :) Гарнюні обкладинки, бажаю їм хороших господарів!

    ВідповістиВидалити
  2. красивые обложки! я бы сказала - стилизованная калина. а у вас так всегда смородину называют? просто впервые слышу (читаю) это слово, а переводчик написал смородина.

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо! Ты про "порічки"? Да, я на самом деле когда-то была очень удивлена, что это всего-то красная или белая смородина :-)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Колись чула загадку російською: "У вас черная? - Нет, красная. А почему она белая? - Потому, что зеленая! " :)) Смородина :)

      Видалити
    2. эту загадку я тоже знаю, просто в первый раз узнала слово "порічки", у моего мужа дед киевлянин, и то они так не говорят.

      Видалити
  4. Красиво!!! Лариса заходи за наградкой http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красивые обложки. Первая мне тоже порічку напомнила, а вторая - калинка все таки :)

    ВідповістиВидалити
  6. Чудові обкладинки!!! Гарні вишиті мотивчики!!! Я, як завжди, вражена твоєю швидкістю виконання робіт!!! Ти велика молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  7. Здорово калинка смотрится!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Очень интересные работы! Ты - большая Молодчинка!
    С желанием буду заглядывать в такой уютный блогодомик
    На зашифрованную конфетку "Рождественская мечта"*)- записала, будем все вместе реализовывать заветное!
    Забегай в гости на чашечку тепленького. по чаще...всегда рада новым друзьям*)))
    Хорошего дня!

    http://helenavs.blogspot.com

    ♥ ♥ ♥

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, дівчатка!
    Інна, за нагороду вдячна, обов’язково заберу! :-)))

    ВідповістиВидалити