четвер, 4 жовтня 2012 р.

Сумочка в осінніх кольорах

Колись мій дідусь на запитання "А можете нам таке зробити?" завжди відповідав "Дайте только строк: будет вам и белка, будет и свисток" :-)))))
А ще, пам’ятаєте фразу "А у вас нет такого, только с перламутровыми пуговицами?"
Ось і в мене так вийшло. Попросила замовниця сумку з таким формулюванням: "Хочу таку, тільки пошиту з полотна та з вишивкою"
І надіслала мені таке фото
Фотографувала вона її на якійсь виставці, але, на жаль, я не знаю майстра, тому якщо хтось впізнає роботу - пишіть, вкажу, щоб справедливо було.

Я  трішки пофантазувала, і ось вам результат:
 Кільця - обв’язані шерстяними нитками ободочки з пляшок кефіру та соку :-))))) Пришивала вручну до вже готової сумки
 Застібка - змійка
 підкладка - бавовна+поліестр (придбаний в магазинчику у Саши Кузнецової)
Одна пришивна кишенька
 А також моя улюблена вшивна потайна кишенька на змійці :-))))
 Дно формувала за рахунок застрочування кутиків
Власниця абсолютно задоволена, а що мені ще для щастя потрібно? От, хіба, ще щоб діти не хворіли :-(

Відправлю цю сумочку на цукерку до Іри

13 коментарів:

  1. Чудова сумочка в етностилі:))) Мені дуже подобається.

    ВідповістиВидалити
  2. ОХ. Ларисо, я теж за те, щоб дітки не хворіли!!!!!!!!
    Сумочка у тебе дуже класна получилася - мені, наприклад, вона гарніша і практичніша за ту, з якої ліфтила (о, і у шитті, виявляється, є ліфтинг)))) А про ободочки від пляшечок взагалі слів нема... МОЛОДЕЦЬ!!!!
    п.с.: цього року свято НаУОА було вже? І ти там була, мед пила? ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! Свято було вчора, але я була без фотоапарата, тому розповім трішки пізніше, коли дочекаюсь фотографій з прес-центру нашого :-)

      Видалити
  3. Дуже красива річ! І практична до того ж :)

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательная сумочка получилась!

    ВідповістиВидалити
  5. Незвичайна сумочка і дуже гарна!!! Ніколи б не здогадалась з чого кільця зроблені))) Твоя краща!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивая и стильная сумочка!:)

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую всім за такі теплі приємні слова! Якось я і сама не очікувала, що вона така вийде.... :-)))

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже оригінальна ідея з кільцями) Виглядає чудово, мені навіть більше подобається, ніж оригінал)

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса,умница!Сумка замечательная!!!Идея с кольцами убила наповал!Да,когда дети болеют-это хуже всего(Вот мы вчера узнали,что у Илюши один глаз видит 40 процентов,а второй только 10(((

    ВідповістиВидалити
  10. Мне кажется легче самому переболеть чем, вот дети болеют! И почему вообще дети болеют...
    Сумочка - супер! Обожаю такие идеи как с ты с кольцами придумала!

    ВідповістиВидалити
  11. дуже не звичайна сумочка, кільця тут мабуть як "ізюминка"

    ВідповістиВидалити