понеділок, 26 червня 2017 р.

Зберігання запасів - Мереживо

Сьогодні розпочинаю нову рубрику у блозі - "Зберігання запасів"
Кожна рукодільниця постійно стикається з цією проблемою - що де і як зберігати. А зважаючи на те, що ми  - люди творчі, то зберігання рукодільних запасів вимагає ще й естетичності :-)))
Зрештою останнім часом переконуюся в тому, що якщо необхідні для роботи речі розкладені в красиві коробочки, то працюється зі значно більшим натхненням.
У мене організація зберігання запасів розпочалася, власне. з мережива, чим сьогодні з вами поділюся.


Одного вечора збиралася викидати коробку з-під чергового дитячого конструктора, і так вже вона мені сподобалась.... ну, розумієте :-)
Але обов'язково вирішила заклеїти ті малюнки, бо вони мене вже дратують...
Найбільш доступним на той момент (адже робити все потрібно було одразу, бо до ранку бажання б зникло :-)) виявився крафт-папір. В процесі обклеювання вирішила, що зберігатиму в ній мереживо, тому й відповідно оздобила
А потім- понеслося... "вкрай необхідним" стало зробити розділювачі, та ще й обклеїти тканиною :-)

Для полегшення користування, мереживо намотане на "бобіни" теж виготовлені власноруч з підручних матеріалів... але про них - наступного разу....

1 коментар:

  1. О, це для мене теж питання. Особливо про бобіни. Сподіваюсь, не пропущу пост, бо я тут рідко буваю останнім часом.

    ВідповістиВидалити