вівторок, 19 серпня 2014 р.

Сумка до сукенки

Кругла сумка була замовлена у пару до вже придбаної сукенки з вишитим орнаментом

Побачивши фото орнаменту, я зрозуміла, що найпростіший варіант - просто повторити орнамент на сумці... але ж так не цікаво :-) А де ж простір для творчості та фантазії? :-)))

Тому, я виокремила два елементи з узору та створила такий собі "віночок", який симпатично вписався на передню сторону сумочки




Одразу прошу пробачення за фото... лише, коли почала обробляти, помітила, що соковита зелень відбирає на себе всю увагу, і сумочка на її фоні якось дуже тускло виглядає... Але сумка вже давно радує свою господиню, тому приходиться користуватись тим, що є :-)

Сумка в діаметрі має десь 23-25 см., товщина - 4 см. Рекмінець регульований, максимальна довжина - 150см. (побажання замовниці, яка стверджує, що досить висока :-))

Бажаю всім весело та з користю провести останні дні літа!!!!




13 коментарів:

  1. Яка краса! І сумка, і сукня, а особливо вишивка мені подобається!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені подобається, що на сумці віночок а не орнамент!!! Виглядає ніжно і по-дівчачи :)

    ВідповістиВидалити
  3. Как всегда очень здорово получилось. Дуже гарно :)

    ВідповістиВидалити
  4. Романтична сумочка! Дуже подобається!!! Особливо вишивка! ;-)
    Ларисюня, я не можу тебе на золотих руках у друзі добавити... :-(

    ВідповістиВидалити
  5. Приятно познакомиться! Заходите и Вы ко мне в гости, буду рада))) Ваш новый ПЧ № 343. http://svetlasweet.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  6. Ларисочко, як на мене зелень тільки підкреслює ніжність сумочки))) Гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Як гарно виглядають квіточки на сумці, дуже пасують до сукні !

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, дівчата!
    Про всяк випадок: сукня - зовсім не моя робота :-)) Лише сумка :-)
    Віка, а я тебе, здається, вже додала на днях..... :-)

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса, шикарная сумка - нежный фон, неброские цветочки и моя любимая длинная ручка!

    ВідповістиВидалити