неділю, 2 березня 2014 р.

Клатч "Білим по білому"

Емоційна напруга вже просто зашкалює :-((((
Щоб хоч якось відволіктись, продовжую вишивати...
Покажу сьогодні клатч, виготовлений на замовлення у подарунок до вишиванки "білим по білому"

Щоб вишивка не загубилася. вирішено було додати бісер. Основна тканина- льон, зсередини - бавовна. Клатч у техніці картонаж (я пам'ятаю, що обіцяла вам МК.... зараз ніяк не можу зібратися з думками... все з рук валиться... вибачайте... я обов'язково з часом все зроблю!)


 Дуже складно виявилось його фотографувати...



"Ребята, давайте жить ДРУЖНО!!!!!!"

14 коментарів:

  1. Обожаемая мной техника "белым по белому", когда-то я вышью себе такую вышиванку! Спасибо за удовольствие полюбоваться!

    ВідповістиВидалити
  2. Не те слово зашкалює... я теж вишиваю, а показати у блозі не можу, настрою зовсім нема...

    ВідповістиВидалити
  3. Ларисо, вишукано, гарно!!! Бісер додає шику. Мені сподобався цей клатчик!

    ВідповістиВидалити
  4. Шик!!! Изящная и чисто женская вещь!!! С таким клатчем минимум принцессой себя ощущать надо . Еще б и шляпку) умница!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень изящно вышло! Именно белым по белому смотрится очень ажурно!

    ВідповістиВидалити
  6. Ох как я тебя понимаю!!!
    Белым по белому - шикарно просто!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. очень интересная штучка, так изящно и стильно!

    ВідповістиВидалити
  8. Так, дорогенька, дійсно, шикарно! Я колись вишивала білим по білому, згадую, ще в інституті... охохо, надцять років тому:) Тішуся думкою, що таке не забувається, тобто варто лише взяти в руки, і... Як на велосипеді :) Може, колись, перевірю свою теорію... І віримо в краще.

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса!! Какая прелесть)) Клатч просто класс!! Очень красивое украшения для настоящей Леди!! Украина мы с вами!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую, дівчата!!! Ваші коменарі додають натхнення та бажання творити!!!!
    Наталю, чекатиму на вишиванку :-)))
    Ирина, если принцессе, так сразу уже - корону :-))))
    Оля, ага! Давай, голку/нитку в руки і дивуй нас!!!!!!
    Анжелика, спасибо большое за поддержку и приятные слова!

    ВідповістиВидалити
  11. Неймовірна краса! Так вишукано!!!

    ВідповістиВидалити