понеділок, 24 червня 2013 р.

Моя перша сумочка

Походить у Насті конкурс "Моя перша сумочка"...
І я вирішила взяти участь, адже моє "рукодільне життя" розпочалося саме з сумочки.
Історія така...
Чоловікова мама спрезентувала мені кілька метрів лляного полотна. Я спробувала пошити з нього сукню, та виявилось надто "стоячим", тоді в голову прийшла ідея, що добре було б сумочку з вишивкою з такого пошити... Довго мучилась сумнівами братись за таке, чи ні... шукала схемку, ака б сподобалась... підбирала фасон...Одного дня побачила я у знайомої сумочку з круглими ручками і захотілося самій таку!
З інтернетом в той час я була зовсім на "ви", точніше я то справлялась, доступ до нього з'являвся вкрай рідко :-) Тому викрійку для сумки довелося придумувати самій, і сам процес... що за чим, що куди... Кілька ночей я прокручувала всі операції в голові, перш ніж взятись за ножниці та машинку :-) Хоча, можливо, сміливості мені додало те, що тканини було багатенько і я не боялась її змарнувати :-)
І ось він результат:


В поцесі пошиву я вже нею "перегоріла", придумала собі ще кілька фасонів та варіантів вишивки, придумала, як вдосконалити викрійку, тому так сумочка і не стала моєю... зате радує одну пані в Сполучених Штатах :-)
Ось така вона - моя ПЕРША сумочка :-)

11 коментарів:

  1. Ничего себе! Очень шикарная сумка, хорошо продумана, форма приятная. Вышивка очень ее украшает!!!
    Удачи в конкурсе. Желаю тебе победы!
    Эх жаль что моя первая сумочка нигде не засветилась...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Вика! Ты не расстраивайся, там можно и без фотографий - просто историю написать о создании :-) Так что - вперед!

      Видалити
  2. Ага, згодна, сумка дуже пристойна, не скажеш, що перша! І ручки і форма сумки дуже вдалі! Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Так-так,класна перша сумочка вийшла;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Мені дуже подобається! А як на першу, то взагалі бездоганна Молодець!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Яка файна сумочка і це без інтернету, Браво!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Бажаю успіху в конкурсі!
    Ходять легенди, що люди раніше все придумували без інтернету)))

    ВідповістиВидалити
  7. Хочу фото дамы в США с сумочкой))) шутка! Очень хорошенькая летняя сумочка получилась)))

    ВідповістиВидалити
  8. Ларис,какие маки!!
    Как мне нравятся не большие прикладные вышивки!
    Очень красивая сумочка,даже не скажешь,что первая...

    ВідповістиВидалити
  9. Дійсно, так все прокрутила, що на "першу" не дуже схожа :) Класнюча!!!

    ВідповістиВидалити