неділю, 19 серпня 2012 р.

Усе найкраще - дітям!

Сьогодні про дітей...
Допомагаючи своїм мужчинам фарбувати дитяче ліжечко (скоро вже покажу :-)))) помітила, що в тата залишається досить багато обрізків з дубових штахет для воріт (а вони такі гарненькі шліфовані, рівненькі...). От я і припахала брата нарізати мені з них квадратиків.
Пофарбувала залишками фарби від ліжка (дорогуууууща така - десь 180 грн за 1 кг., спеціально для ліжечка купувала на водяній основі, щоб не шкідлива була)
 Букви нашвидкоруч писала маркером, бо Костик вже дочекатись не міг :-))))
 Тепер ми з них слова складаємо (спеціально зробила кілька однакових букв)
 А частіше - будинки :-)
Маємо ще не весь алфавіт - лише кілька букв,які найбільш ходові, так би мовити (обирала букви за принципом - "щоб можна було складати імена членів родини" :-))))
А ще нещодавно у близької подруги моєї сестрички народилась дівчинка. Я шила їй кишеньки на ліжечко
 Щось нічого особливого не нафантазувалось - звичайні кишеньки... Лише аплікацію - ведмедика зробила (під час пошиву розвиваючих книжечок затягнули мене аплікації :-))))
 Кишенька для пляшечки з синтапоном та плівкою - для зберігання тепла
 А сестричка моя суперового букета зробила
 Я від цієї калясочки просто балдю :-)
 А ще - паровозик з памперсів :-)
 ось така в мене креативна та талановита сестричка! (Сорі за якість фото - були тільки з телефону :-()

А ще, мої любі, зі святом вас!

фото з просторів інтернету

3 коментарі:

  1. Лариса, який чудовий пост! Сестричка талановита, бо букети дійсно чудові! (сама я люблю не оформлені букети, але на такі завжди любуюсь!) Дуже миленькі кишенькі для дівчинки! Та ніби :) проста і така гарна ідея з буквами-кубиками! =)

    ВідповістиВидалити
  2. Все таке чудове!! І дощечі знайшлі собі місце. Правильно! Деревину треба використовувати без залишків)
    А колясочка дійсно чудова!

    ВідповістиВидалити
  3. І вас зі святом! Дуже гарні подаруночки ви зробили, колясочка з паровозом - супер!!! Кишенькі, думаю, стануть у великій пригоді, це ж треба, продумати про зберігання тепла... :) Ну і кубики неймовірні - сама б гралася :)

    ВідповістиВидалити