суботу, 5 травня 2012 р.

Подарунково-вибачально-весняне :-)

Спершу вибачення: трішки затримала відправку посилочки по літньому обміну в Алени. Прошу вибачення, але в мене цього тижня всі хлопці хворіють по черзі - тільки один "вишкребеться"  - інший "злягає", а ще польові роботи...та племінничка (9 міс.) мені привосили кілька днів глядіти (типу: "де два, там і три" :-)))... дурдом :-( не було коли на пошту вирватись). Але посилочка вже спакована, і в понеділок я її таки надішлю.
А тепер про сам подарунок, який відправиться в дорогу 
Умовою обміну було виготовити подарунок з побажаннями на літо. У всіх зразу ж літо асоціюється з морем... А для мене літо - це перш за все можливість запастись вітамінами. Ну і, звичайно, заготовити їх на зиму. Отож моїм подарунком будуть "спіднички" чи "пелеринки" на баночки з варенням... вишневим... чи черешневим...
 суничним.... чи полуничним.....
 яблучним.... (в фотосесії, правда, брала участь баночка з маринованим перцем :-))) Не вистачило варення в хаті :-))))
Це зовсім не означає, що я бажаю своїй "отримувачці" провести літо на кухні. Аж ніяк! А от з користю для організму - саме так! :-)

 До речі, на фото присутні ще й серветочки, які я колись собі робила перед переїздом у власний дім (вже 5 років! :-)) Вишивала гладдю. Краї обв’язані гачком. Тепер у мене є одна велика кругла серветка та мільйон штук 20 квадратних з вишитим куточком. Рідко я їх використовую - брудняться дуже і страшенно складно відпираються :-(
 А тепер ще трішки нашої весни

Правда, після останніх вечірніх грозових дощів від цієї краси задишилися тільки спогади...
навіть "засушені" :-)))
 Перепрошую, що так мало коментую ваші публікації - ледь часу вистачає все продивитись :-(
Якщо завтра мої мужики мені не заважатимуть - покажу нову сумочку :-)
До зустрічі...

3 коментарі:

  1. Какие вкусные подарки. Мы сейчас тоже в основном огородничаем, и также вчера была гроза с градом :) Выздоравливайте поскорее и наслаждайтесь солнышком.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже смачні ідеї з баночками :) Неймовірні фото, чекаю на сумочку! А 9 травня приходьте в парк в Рівному, можемо зустрітися!

    ВідповістиВидалити
  3. дуже симпатичні спіднички )))))))))

    ВідповістиВидалити