неділю, 9 жовтня 2011 р.

Солодощі

Сьогодні у моєї сестрички день народження. Ми з хлопцями спекли їй торт, наліпили всіляких квіточок


Поки ще торт не прикрашаєм (це будемо робити перед виходом в гості :-)) вирішили, що маємо кілька хвилин, щоб провеасти розіграш (а то після гостин, можливо, не матимемо часу... поки їх вкладу спати і сама з ніг валюсь :-))
От ми зробили папірці
 Костик їх активно змотував
 А Марчика дуже зацікавив процес
 Ми вирішили дозволити йому зробити вибір, але хлопчик він у нас щедрий і вибрати лише одного переможця ніяк не міг :-)))
 Довелося "обмежити" його рухи та довірити цю справу Костикові
 Отож......

Вітаю Світлану з виграшем та чекатиму адресу на мейл!

А ще хочеться мені віддячити одній людині, завдяки "чарівному поштовху" якої я почала активно вести свій блог (а по сумісництву і моїй першій читачці) - Алінці. Чекаю адресу, щоб вислати свою "рукодільну вдячність" - яку покажу у блозі після того, як Алінка її отримає :-)

Дякую всім хто брав участь у розіграші, завдяки цій цукерочці я познайомилася  з новими цікавими людьми!

P.S. Дуже скоро наступна цукерочка... слідкуйте...

10 коментарів:

  1. Спасибо за игру, Лариса, и поздравляю победительницу!

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, і помічники ж у тебе!!! Стільки краси наліпили, ще й допомогли з папірцями!
    Вітаю Світлану!! А про подарунок мені у мене взагалі немає слів... Я в шоці... Мені дуже приємно отримати щось від тебе, бо всі твої роботи - ШЕДЕВРИ!

    ВідповістиВидалити
  3. Забула на радощах написати, що передаю тобі нагороди - заходь обов"язково!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса,дякую за розіграш!
    Вітаю дівчат з виграними подарунками!

    ВідповістиВидалити
  5. )))Забула написати: гарних прикрас наліпили!
    Покажеш нам фото готового тортика? ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Ухти!!!! я просто повірити не можу в моє щастя!!!! Дякую Вам дуже-дуже! Написала Вам на е-майл =)

    ВідповістиВидалити
  7. Ларочка, спасибо за розыгрыш - только сегодня увидела))) Желаю всего самого доброго)))

    ВідповістиВидалити