неділю, 4 травня 2014 р.

Як створювалась книжка "Веселка" (практичні рекомендації)

Давно готувала цю публікацію і ось нарешті зорі зійшлися :-))

Тут ви знайдете викрійки сторінок Розвиваючої книжки "Веселка" та отримаєте деякі практичні рекомендації стосовно виготовлення цих сторінок.




Процес створення книжки розпочинається з ескізів. Вони можуть бути як віртуальними, так і від руки замальованими в робочому блокноті (як ось в мене цього разу :-))

Далі - підбір матеріалів та творча робота :-)
Для основи сторінок я взяла фліс різних кольорів, проклеїла його попередньо клейовою.

Цього разу, працюючи над книжкою, я зробила викрійки для сторінок в форматі PDF, які можна безкоштвно завантажити
Для кожної сторінки є два аркуші - власне викрійки та варіант розміщення елементів на сторінці.

Не буду детально пояснювати, що з якого фетру вирізати, що куди пришивати... це не є метою публікації :-)
Зупинюсь на окремих моментах.

Сторінка червона:

Полуниця - спочатку пришивати білу серединку до основи, потім - вишити прожилки білими нитками. До верхньої деталі пришити листя та вишити бісером зернятка. Пришити кнопки, і вже тоді збирати все до купи.

Яблуко - за тим же принципом: біла серединка, "зернятка", кнопки. Листок та корінець пришити до нерухомої частини.

Помідор. На викрійці не вказано, проте я в середину між деталі вкладала шматок червоного флісу, вишитий бісером (зернятка), тоді просторочувала його з внутрішніми деталями та пришивала кнопки. Нашивала листя на зовнішню деталь, а тоді зшивала деталі разом .


Оранжева сторінка

На один оранжевий фетровий прямокутник нашивати моркву, а на інший - липучку. І так - шість раз :-) Для найменших морквин я використовувала гудзики. Іншу сторону липучки - пристрочити на основу.


 Жовта сторінка:


Викрійку для цієї сторінки я не малювала. Думаю, кожен справиться намалювати коло :-)
Отож, вирізаємо з фетру круг та оформлюємо "мордочку": в мене готові оченята і вишиті вії та рот, пришитий овал з фетру - ніс.
Вирізаємо з того ж фетру промінці (в мене - 8), і стільки ж промінців з сутажу (або вощеного шнура).
Для початку нанизуємо бусини на шнури та пришиваємо вручну до основи. На сутажі я попередньо зав'язую вузлики (для надійності)
Розміщуємо по черзі фетрові промінці та шнури. Після цього прикладаємо підготовлений круг з лицем та пришиваємо до основи

Для об'єму я підклала ще в середину шматок синтапону

Зелена сторінка:


Спочатку готуємо лапки.

В мене вони вільно рухаються, тому я вирішила їх продублювати. Для цього вирізала по одній деталі та настрочила на шматок фетру, і тоді вже вирізала. Таким чином, строчка ніде не з'їхала :-)

Пришивати деталі слід в такому порядку: лапки, живіт, шматочок з правим оком, язик та насамкінець - голову. Перед пришиванням голови в назначеному місці вшити замок.

Голуба та синя сторінки:



Сторінки в основному аплікативного характеру.
Плавник та хвіст в мене вільно рухаються, тому я їх теж продублювала. На основу нашила в'юнок - імітація хвиль.


Вощений шнур з нанизаними бусинами вшила між деталі хмаринки, а потім вже пришивала хмаринку до основи.

Фіолетова сторінка:

Обидва верхні щупальці рухливі, тому продубльовані. По краю щупалець - пришиті бусини. Морські зірки робила теж двосторонніми з бісером. Спочатку пришиваємо дрібні деталі - очі, рот, а потім вже настрочуємо все на основу.
Веселкова сторінка:
Теж не робила викрійки, адже намалювати кульку не складно. По дві деталі кожного кольору, прострочуємо разом, вставивши шнур відповідного кольору, оформлюємо петельку.

На основу сторінки нашиваємо гудзики відповідних кольорів, пришпиляємо кульки та обов'язково закріплюємо шнурівки внизу сторінки строчкою


Як обшити сторінки бейкою та зібрати все в книжку можна подивитись та почитати у Тані

Сподіваюсь, мої рекомендації та викрійки стануть вам у нагоді!

Що не зрозуміло - запитуйте, з радістю відповім :-)

13 коментарів:

  1. какая прелесть) представляю, с каким удовольствием малыш будет ручонками перебирать детали книги, сколько ярких ощущений)

    ВідповістиВидалити
  2. Ти просто читаєш мої думки) Я тут загорілася зшити для Дані книжечку, бо в Ореста є, іменна, ще й досі грається)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вот это чудо публикация. Все так подробно!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оля! Куда уж там подробно... так, некоторые моменты... Вот у Тани! Вот там ПОДРОБНО!!! :-))))

      Видалити
    2. Главное - зацепиться за идею)))

      Видалити
  4. Ларисо, твій майстер клас буде мегапопулярним!!! Дуже зрозуміло, та ще й викрійки є. Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Практично я збиралась лише викрійки викласти, але потім вирішила ще й трішки описати процес :-))

      Видалити
  5. Очень понравились все странички - такие кропотливые мелочи, так проработаны детальки! Очень здорово. Теперь думаю, какая же у меня простенькая книжечка 2 года назад вышла, надо бы что-то вот такое сотворить - очень понравилась тема "Радуги" и как она представлена.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Вика! Я свою первую и показывать стесняюсь :-)) А смотрю на Танины или Женины книжки, и мне моя кажется простенькой :-)))

      Видалити
  6. Лариса, ты - волшебница!

    Такую радугу сотворить надо иметь талант художника, мастерские руки и доброе сердце. У тебя эти качества в переизбытке, и я прихожу к тебе за подпиткой и настроением!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Олечка! Мне в пору только подмастерьем именоваться :-))

      Видалити