суботу, 3 травня 2014 р.

Галерея літніх подушок

Я тут підбираю літні ідеї чохлів для диванних подушок.
І подумалось, а чому б не створити таку галерею?! :-))

фото для баннеру взято тут 

 Правила Галереї літніх подушок:

1. Робота може бути будь-якого терміну давності, головне, щоб ваша власна.

2. В галерею приймаються подушки/чохли на подушки усіх видів та форм, а також технік виконання, які відповідають літній тематиці

3. Картинку з посиланням на галерею розмістіть, будь ласка, на боковій панелі свого блогу.

4. Галерея відкрита до 4 червня.

По закритті галереї я планую розіграти подарунок між усіма її учасниками... а може й не один :-))

Ну що? Поїхали? :-))


39 коментарів:

  1. Я так думаю, Ларисо, я з твоїми ініціативами всі хвости свої попідтягую, і плани втілю в життя :). Подушка вже не нова, але виставлю ще й нову :)
    Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так і треба! :-))) Я ж ото і сама, поки себе якось не стимулюю, то все відкладаю в довгий ящик :-) Дякую за участь! Чекатиму ще :-)

      Видалити
  2. чудова ідея! мені тут треба два чохли пошити, то може як раз і прийму участь!

    ВідповістиВидалити
  3. ОЙ! як класно!!!У мене не дуже літні))) Але ж хочется показати...можна? Хоча ти їх всі бачила...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ті твої світленькі? Чому ж не літні? Дуже навіть! Давай! Галерею я ж не лише для себе збираю :-)

      Видалити
  4. І знову чудова ідея від Лариси)) Не знаю на скільки моя подушка видається літньою, але для мене літо починається в травні, а це саме ті квіти і той настрій))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлю, твоя подушка така квітуча, що дуже навіть підходить до літа!!!! Дякую за участь!!!

      Видалити
  5. Зараз завал, звичайно, огородньо-ремонтний :) але спробую прийняти участь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У всіх так :-) Буду рада бачити в галереї твоє творіння!! :-)

      Видалити
  6. А море це ж літня тема?))) Бо маю таку, вже в блозі показувала.
    А ще одна чекає сонечка, тільки не знаю, чи літня. Знаю, що схема називається Summer Garden Granny Square, типу літній сад) Підійде така?

    ВідповістиВидалити
  7. Ларисочка, чудесная идея! Летняя и солнечная!
    Я к вам со своей "Жизнью на колесах" :)

    ВідповістиВидалити
  8. Интересная идея, любопытно будет посмотреть на итоговое летнее разноцветье! Всем удачи и теплых солнечных деньков!

    ВідповістиВидалити
  9. Ну вот благодаря вашему конкурсу сшила еще одну подушечку. А теперь думаю может нужно еще одну вышить быстренько.

    ВідповістиВидалити
  10. Скажіть, будь-ласка, якщо я вишивала вже готовий чохол на подушку, можна взяти участь?

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса, чудова ідея! Нових подушок у мене не має і не намічається :) тому показую стару, навіть не стару, а саму першу і не тільки подушку, а саму першу свою вишивку ;)

    ВідповістиВидалити
  12. А подушечки для свадебных колец годиться?На ней цветочки вышиты,а на вторая просто цветочного цвета.

    ВідповістиВидалити
  13. Марина, если они летние, то почему бы и нет :-)

    ВідповістиВидалити
  14. Записываюсь, баннер повесила. Может благодаря галерее соберу свою подушку, все есть, осталось сшить.

    ВідповістиВидалити
  15. С удовольствием поучаствую в Вашей галерее!!

    ВідповістиВидалити
  16. Надеюсь моя подушка соответствует летней тематике и я смогу поучаствовать в вашей галереи.

    ВідповістиВидалити
  17. Сколько интересных работ! С удовольствием поучаствую, примите и парочку моих подушек (19 и 20)

    ВідповістиВидалити
  18. Не смогла пройти мимо такой интересной галереи)) Буду рада поучаствовать в ней, правда со старыми работами)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Срок давности значения не имеет :-) Спасибо за поддержку галереи!!!

      Видалити
  19. Лариса, здравствуйте! Подушки я очень люблю, с удовольствием поучавствую в галерее )) (№23)
    http://margaritahristolybova.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  20. Лариса, я тоже в галерею с подушкой пришла :))
    Благодаря твоей галерее, я избавилась от очередного недошива.

    ВідповістиВидалити