середу, 1 січня 2014 р.

З Новим роком! та шийні подушки :-)

З Новим роком!
Нехай він буде щедрим на здоров'я та усілякі приємні несподіванки!!!
Дякую вам за коментарі до попередніх постів!!! 
Ще 30 грудня нам видали довідку, що ми здорові :-))) І з полегшенням на душі та позитивними емоціями ми з хлопцями вирушили на новорічний ранок до мене на роботу (а що? дарма костюми готували? :-))) Костюми, між іншим, покажу трішки пізніше :-))
А ще, що і потрібно було довести :-))), в той же день я зробила 11 листівок (простеньких, правда, але  ж власноруч виготовлених :-)) і відправила їх вчора! Дошила святкову скатертину на стіл, закінчила усі подарунки рідним, пошила ще партію сніговичків для декору та на подарунки.... Що, зрештою? підняло мій святковий настрій до позначки 90% :-)

Сьогодні я ще не підводитиму ніяких підсумків (за традицією я це роблю значно пізніше :-)), адже залишилось багато не показаних робіт...
Дещо потрапить лише в підсумкові колажі, а кілька робіт заслуговують, я вважаю, окремої уваги :-)
Ось дві з них - подушки в дорогу. Перша - Синьо-зелена конячка (я ж обіцяла, що буде :-)).

 Врахувала всі недоліки попередньої, трішки підкоригувала викрійку і.... дві ночі насолоджувалася в дорозі комфортним сном!!!! Справді, вона просто супер-комфортна! вперше після довгого часу в дорозі в мене не болів жоден м'яз чи кісточка в області шиї та голови!!! :-))))
 Матеріали: фліс, бавовна, шнур, фетр, бусини, холлофайбер.


Наступна - в подарунок для сестри - Жирафа

Ця героїня дуже весела, кумедна та грайлива :-)))
 Як її тіkьки не викручувало під час фотографування :-))
 І хай вас не дивує пейзаж - така у нас зараз зима :-))

Які допитливі оченята :-)

Веселих свят!!!!!

28 коментарів:

  1. Ларисо, виглядаєш просто суперськи!
    Вітаю і з довідкою, і зі святковим настроєм, і з Новим роком!!!
    А подушки в тебе шикарні, знаю, що не гарно випрошувати в перший день Нового року, але ж... а можна викрійку, а ще краще майстерклас?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! А коли ж просити, як не сьогодні? :-))) Мені потрібно буде ще одну пошити, тому обіцяю відфотографувати процес та пізніше викласти у блозі :-) З Новим роком!!!

      Видалити
  2. какие очаровательные подушки) особенно жираф с любопытными глазками) с Новым годом!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оксана! Да, жираф очень любопытным оказался :-))

      Видалити
  3. Лариса, с Новым годом. Желаю в новом году по больше творческих идей и их воплощения.

    ВідповістиВидалити
  4. Шийні подушки безумовно чудові, такі веселі! :)

    Ларисочка - з Новим роком! Міцнющого здоров"я тобі і твоїй родині! Злагоди, любові, благополуччя!
    Чудове фото - ти така яскрава, справжня ділова леді, а ще такому враженню сприяв список тобою перечисленних і виконаних робіт... :) Тобі дуже пасує червоний. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко!!! і тебе з Новим роком! Я аж зашарілася від компліментів :-)

      Видалити
  5. Лариса, поздравляю с Новым годом! Успехов тебе и твоей семья, пусть все желания исполнятся!

    ВідповістиВидалити
  6. Ларисюня, поздравляю тебя и всю твою семью с Новым Годом!!! Счастья вам, Здоровья Огромного! Пусть ваши детки не болеют и только радуют маму и папу своими успехами! неиссякаемого творчества и вдохновения!!! И пусть год Лошади будет для вас успешным и веселым! ;о)
    ты на фото такая кокетка! Жирафа (так и хочеться сказать - Анюта) просто улыбнула)))) Суперская!

    ВідповістиВидалити
  7. З Новим роком! Будьте здорові! ;-)
    Подушки такі веселі! А ще я чекаю новорічні костюми (Кузю хочу роздивитися)))))

    ВідповістиВидалити
  8. З Новим Роком!!!
    Поудшки такі класні. аж мені захотілося такую собі пошити в машину :))

    ВідповістиВидалити
  9. Ларисо,з Новим роком!
    Подушки не тільки практичні,а й веселі такі,забавні!
    Чекаємо на костюми;-)

    ВідповістиВидалити
  10. Ларисо,з Новим роком!
    Подушки не тільки практичні,а й веселі такі,забавні!
    Чекаємо на костюми;-)

    ВідповістиВидалити
  11. Лора,с наступившим!
    Будь всегда такой эффектной дамой))
    Здоровья вам,достатка,всех благ!

    ВідповістиВидалити
  12. Всього найкращого, найкращого, найкращого!!!!!! Нехай всі негаразди залишаться в старому році!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Я тут. Все так гарно... Просто надзвчайно приємно чути, що ви нарешті здорові, щасливі і все так, як запланували:) УРА!!!

    ВідповістиВидалити