четвер, 3 листопада 2011 р.

Сніговик і всі-всі-всі!

Сьогодні знову показую минулорічні "новорічні" роботи.
Ось такий сніговик у мене був подарований сім’ї сестрички, яка саме вселилась у власне помешкання і святкували перший Новий рік у власному помешканні. Висота його десь 25 см (не міряла я його :-)) і призначення його було - охороняти хатню ялинку :-)
Сніговичок сплетений гачком, наповнений синтепоном, шапочка та шалик - шпицями.
А таких сніговичків я шила десятками для "новорічного декорування приміщень" (самій смішно, як сказала :))).

Власне, висіли вони й мене по всій хаті і створювали святковий настрій!

Правда, за свята пороздарювала я їх чимало і цого року буду шити знову "свіженьку партію" (вже трішки шарфиків нав’язала :-))
P.S. Набір у ПІФ триває!






6 коментарів:

  1. ))) весела компанія! А перший - то їхній президент)))

    ВідповістиВидалити
  2. Лариса,а вы шарфики сшиваете в кольцо?

    ВідповістиВидалити
  3. клас!! :) це доречі хороша ідея для декорурвання на новорічні свята :))) правда.. чи нен абридає їх так багато виготовляти?

    ВідповістиВидалити
  4. Юля, ті шарфики, які довгі і справді сшивала ззаду, а коротші просто пришивала до сніговичка (це щоб не закручувалися кінці), так вони завжди "охайні"
    Світлана, зовсім не набридає. Сама дивуюся. Для мене головне - пошити відразу багато заготовок біленьких, а от декорування завжди приємний процес - вони ж насправді всі різні :-))))

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красиво!Я наверное тоже снеговичков нашью.

    ВідповістиВидалити