неділю, 11 січня 2015 р.

Про Снігурочок та Дідів Морозів :-)

Хоча насправді публікація про подарунки від моїх блогоподруг :-)
Першим до мене примчав ПІФ від Юлі (Юльона). Це і подарунком назвати складно! Подарунище! :-)))
Насправді домовлялись ми з Юлею про шкатулку з вишивкою в техніці хардангер. Так мало того, що ця шкатулка виявилась такого розміру, що помістила практично всі мої прикраси (а їх у мене, повірте, не мало :-)))), вона ще й була наповнена всілякими скарбами та солодощами (які були швидко експропійовані малечею, хоча для них були окремі пакуночки з подарунками!). Як ви можете здогадатися, я практично стрибала від радості, коли відкрила шкатулочку та побачила це відеречко!!!! :-))) Тепер воно в мене всюди :-) і на фото, і в декорі кухні :-)
У комплекті з шкатулкою ми отримали ще й чудовий альбом для фото, зроблений талановитими ручками Юлі. В мене навіть руки трусилися, коли я його гортала - вперше ж тримала в руках справжній скрап-альбом :-) Фото вже вклеєні першого ж дня! тепер хвалимося всім гостям, яка краса у нас є :-)))))
 Юленько, дякую тобі величезне за створене свято для всієї нашої сім'ї!!!!!!

А буквально в новорічну ніч я отримала пакунок від Інни!
Була буквально ошелешена, адже в посилці, окрім чудових мініатюрних фетрових ялинкових прикрас, листівки та мукачівського шоколаду, був гаманець. Щоб ви зрозуміли мій стан - буквально перед тим я дливилася на свій пошарпаний гаманець і думала, що пора собі новий пошити :-) А тут такий вчасний подарунок :-) Гаманець уже працює за призначенням. Він дійсно дуже зручний!

А ще в моєму коридорі тепер красується імпровізована ялинка з втальних листівок від вас! Дякую вам дівчатонька! Я просто обожнюю отримувати новорічні листівки!!! З листівкою від Людмили приїхав ще чудовий декупажний будиночок на ялинку, але він серйозно привласнений Мариком (навіть для фото не віддає :-))))
 А мій власний Дід Мороз серед великої кількості подарунків приніс мені ось такий чудовий шерстяний пледик в клітинку (який навіть пахне овечою шерстю!) і тепер в мене дуже затишно та тепло на диванчику :-)))

5 коментарів:

  1. Лариса, поздравляю с чудесными подарками!

    ВідповістиВидалити
  2. Подаруночки чудесні -- вітаю, Ларисонько ! Шкатулочка і альбомчик для мене взагалі фантастика -- "мой любимый цвет и мой любимый размер " :))).
    І подушечки дуууже сподобались -- стильні !

    ВідповістиВидалити
  3. Вот это богатства!!! У меня глаза разбежались!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, очень тёплые подарки к Вам пришли... С праздниками! Глаза разбежались от красоты. И Ваши подушечки на пледе "теж дуже гарнi"... Всё очень понравилось!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з чудовими подаруночками!
    Рада, що гаманець підійшов)

    ВідповістиВидалити