середу, 11 грудня 2013 р.

Новорічні звірята

Пора вже таки й мені відкривати передноворічний сезон :-))

Думаю, що якби не кілька проектів, в які я записалася, я б ще довго не бралася за новорічні прикраси :-))
Першим був олень (викрійка з інтернету), на якому тренувалась

Наступною - білочка, яку ми шили разом з Лєною в Ельфійській майстерні. Чесно кажучи, вона мене приємно здивувала, адже я очікувала, що дуже складно буде з вивертанням та набиванням... але, насправді, все вийшло якось швидко та напрочуд легко :-)

 І на завершення - конячка (за Таніною викрійкою). Цьогоріч ніяк без конячок :-))


Окрім того, усі ці підвіски воготовлені в рамках проекту "Новогодний Декор"



29 коментарів:

  1. джингл беллс, джингла белсс..
    класно! свято все наближається!.... і такий настрій святковий після перегляду блогів :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки так! В мене вже ТАК ручки чешуться щось новорічне творити, після перегляду блогів :-))

      Видалити
  2. Красный, зеленый и золото - очень праздничное сочетание! Да, без коников в этот новый год никак)

    ВідповістиВидалити
  3. Ммм, такі іностранні букви наних, модняшечкі:))) Класна команда!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ще не зустрічала, щоб корейці українською на тканині писали :-))))

      Видалити
  4. Клас-клас-клас, веселі іграшки, святковий настрій))

    ВідповістиВидалити
  5. Ти вибрала таку тканину, щоб одразу було видно - ці іграшкі не просто так, а новорічні?)))

    ВідповістиВидалити
  6. коли минулого року всі шили коників, я подумала, що цього року теж пошию, але " не судьба"))) А ти молодець - не тільки коника, а ще й оленя з білочкою для компанії пошила! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думала, що минулого року всі стільки їх нашили, що на цей рік вистачить :-))) А олень і білочка - мої давні бажання :-)

      Видалити
  7. Какие чудесные! есть на что посмотреть и что почитать:))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Танюш! Вот и я сначала пол часа надписи читала, а потом уже за шитье взялась :-)))

      Видалити
  8. Симпатюльки!!! Они задают такое праздничное настроение!!! Супер!Супер!!! ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Вика! Таки да - мои ребята уже несколько дней носятся с ними с вопросами - "а когда елку ставить будем?" :-))

      Видалити
  9. Очень интересные получились, а всё ткань! И золотые ручки)))))

    ВідповістиВидалити
  10. Ларисочка, класс!!!!!! Я в восторге от выбранной ткани и от всей праздничной компании!!!!! Ты умничка!!! Спасибо тебе большое за участие и за такой теплый отзыв о СП :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лена, это тебе большое спасибо за проделанную работу и "волшебный пинок" :-)))

      Видалити
  11. Весёлая,очаровательная компания!С настроением!)) Хорошая работа,Лар!
    А я до коников не добралась и не факт,что успею...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ларис! Я вот тоже думала, не успею, но как-то за компанию сложилось :-)

      Видалити
  12. Прикольні звірята-ігрушата! Давай нам ялинку, будем насолоджуватись твоїми роботами в ділі!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, Валю! :-)))) Ми ялинку ставимо 31 січня :-) Так що доведеться почекати :-)

    ВідповістиВидалити
  14. Чудные новогодние игрушечки, Лариса!

    ВідповістиВидалити