четвер, 19 вересня 2013 р.

І знову трояндова косметичка

Косметичка пошита на замовлення ще влітку
Умовою було: вишивку, як в оцій, а тканину в трояндочки, як в цих
Від себе я ще додала мереживо на клапані

Основна тканина - льон з трояновим принтом, підкладка - бурячкова бавовняна.
 Застібка - магнітна кнопка


Косметичка досить об'ємна за рахунок застрочених кутиків на дні


 Дуже вже трояндові дизайни Véronique Enginger мені пасують до цієї тканини

Ну, і насамкінець -  запитання для найдопитливіших та найуважніших: "помітили, якого кольору на мені одяг був під час фотографування цієї косметички?" :-)))

26 коментарів:

  1. о, яке знайоме озвучення замовлення))!
    Гарна дуже косметичка!

    ВідповістиВидалити
  2. Неймовірно красива та вишукана річ!! Лариса,ти така молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  3. А как классно, однако, сочетается эта вышивка и эта ткань! :) Красивая косметичка!

    ВідповістиВидалити
  4. Ларисо, яка краса!!! Ніжніше ніжного...
    А ти, здається, у кофтинці кольору трояндових пелюсток) Я вірно побачила відзеркалення у помаді й кулі?)

    ВідповістиВидалити
  5. Вийшла вінтажна і дуже романтична річ!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Ларисочка, косметичка неймовірно красива, вишукан і елегантна!!!! А мереживо робить іі ще романтичнішою....
    Здаэться що одяг на тобі жовтогарячого кольору, чи то куля так мені відображення показала))

    ВідповістиВидалити
  7. Ох, яка ж вона...романтична та елегантна!

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесная косметичка! Очень красивая!:)

    ВідповістиВидалити
  9. Краса, краса і ще раз краса!
    Помітила :) Щось помаранчево-жовте на тобі))))

    ВідповістиВидалити
  10. Ах-ах-ах!!!!Краса неймовірна!!!!Скільки така краса коштує???? lediirina@ukr.net - жду відповіді

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже вдале поєднання інгредієнтів в новому рецепті! Романтика, мереживо, троянди... А на тобі щось жовте чи помаранчеве... Ото вже загадала загадку:)

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, дівчатонька! Мені дуже приємно читати ваші відгуки! :-) Ага, кофтинка й справді як виявилось відображається у помаді та флаконі парфумів :-))) Насправді її колір - щось середнє між персиковим та помаранчевим. А помітила я це - вже коли завантажила фото в блог :-)))))

    ВідповістиВидалити
  13. OLÁ LARISSA,EU ACABAR DE CONHECER SEU BLOG,ELE SER LINDO,SEUS BORDADOS E PROJETOS PERFEITO,PARABÉNS.BOM FIM DE SEMANA.VALÉRIA.(BRASIL).

    ВідповістиВидалити
  14. Я в нее влюбилась! Тонко, изящно, к сердцу!

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже-дуже гарно! І тканина і вишивка разом доповнюють один одного. І шви бездоганні!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую!!
    Валя, ти там ще і шви видивилась???? :-))))

    ВідповістиВидалити
  17. Очаровательная вещь для леди))
    У тебя такие самобытные работы! буду подглядывать ПЧшкой))
    забегай ко мне)

    ВідповістиВидалити
  18. Как давно, Лариса, я у тебя не была в гостях!... У тебя столько новинок и одна краше другой!

    ВідповістиВидалити