понеділок, 11 березня 2013 р.

СП з Танею - звіт №1

Мене (як і кількасот інших рукодільниць) не оминула спокуса пошити неймовірну сумочку під керіництвом Тані. Хто ще не чув про нову "манію"  - вам сюди :-)))
З Танею я знайома ще з попереднього проекту "Книжка-развивайка", тому вже добре знаю, які в неї чудові МК - "приготує, розжує і в рот покладе" :-))), залишається лише проковтнути.
Отож сьогодні звіт по першому етапу - внутрішнє наповнення.
Тут я трішки відступила від пропонованого Танею варіанту, оскільки моя сумка носитиме крім усього іншого ще й нетбук, то я передбачила для цього окремий "відсік", що створився за допомогою вшивання в бокові шви додаткової кишеньки на замку (оце загнула :-)))))
Було вирішено для надійності зробити ще й петлю з гудзиком, щоб техніка точно не "висовувалась з домівки" :-)))) При виборі гудзичка згадала, що на аплікації будуть паровозики (адже ж будуть, Танюш? :-))) і вибір склався сам собою:-)))
 Нашивна кишенька розділена навпіл - для ручок та інших дрібниць (флешка, модем, камертон...)
І підготовлена потаємна кишенька з кульками для зовнішньої частини сумки.
Основна частина теж вже розкроєна, все чекає наступного етапу - аплікації :-)) Аж ручки чешуться :-)))

А ще я вчора отримала листівку від Юлі
 та пакуночок від Алінки (балуєш ти мене!!!!! :-)))))
Дівчата, ваші приємні слова та увага принесли багато тепла та сонці в мій дім (хоч на вулиці -бррр...)

4 коментарі:

  1. Ларис, признаюсь:
    Мне приятно, что мы опять вместе ))
    Интересно так читать особенности и изюминку человека: "..., ... и камертон" ))) Вот он истинный дирижер хора! :)
    Здорово, что под себя делаешь сумочку! Ведь важно чтоб она была удобна именно ТЕБЕ!!! Отдел для нет бука - удачная застежка"
    Ага-ага, паровоз будет! :) Уже сделала ;) Осталось пост добить....
    Ларис, молодчина! Знаю, что ты дойдешь до конца! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Тань! Если учесть, что у меня камертонов вообще три!!!... :-)))) пора за паровоз приниматься! :-)

      Видалити
  2. цікаво-цікаво, що ви понашиваєте ;)
    Для камертона треба окрему кишеньку!!!
    Вітаю з подарунками! ;))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, а мені як цікаво! :-))) Обіцяла собі: цьго разу вже все по МК робитиму! Де там!знову щось видумую на свою голову :-))) І ще раз дякую за сюрприз!!!!

      Видалити