неділю, 30 грудня 2012 р.

SAL "На балу у короля - 2013" - фінал!!!!

Сьогодні я до вас з розповіддю про наше новорічне свято.
Ми благополучно встигли завершити вчасно всі костюми, все нормально без істерик одягли і від душі повеселилися :-))))
Отож, фінальний вихід у "вечірніх сукнях" :-))))
Капітошка
Чебурашка
Крокодил Гена



Хочу відразу перепросити за якість фото (взяла на свою голову модний фотоапарат шварга, замість своєї старенької мильнички, і маю плачевний результат :-(((( Для порівняння - попередні фото Гени робила власним, а всі інші - швагровим :-)))) Так що крутий фотоапарат - це ще не обов"язково якісні фотки :-((((
Діти повеселились від душі :-))) Вони ще трішки замалі для розуміння тієї казки, яку розігрували персонажі, і в конкурсах участі не брали, але тим не менше - активно займали себе самі :-))) Терпеливо фотографувались з усіма бажаючими...
Шукали щось цікавеньке в тому, чого дорослі не помічали
Бавилися (дуже радо і довго) з імпровізованими кубиками з пустих коробок
ми з них навіть вежі складали :-))) (на задньому плані на наступному фото)
Доки всі були зайняті профспілковими подарунками, ми встигли нашепотіти Діду Морозу на вушко побажання щодо подарунків на новорічну ніч :-))))
Отримали подарунки і тут же їх розпакували та насолоджувались простором для гри (користуючись маминою посадою ми залишились після завершення і спокійно фотографувались з казковими героями та бігали по спортзалу)
Цього року дуже щедро отопили приміщення перед святом і Чебурашці було трішки жарко... в пошуках "пить" він натрапив на іграшковий меч з мильним розчином для пускання бульбашок та ненароком відкривши його вилив увесь вміст на маму :-)))))) (яким чудом на фотоапарат не потрапило ні краплі - я навіть не уявляю!!!) Отож я була "вся в милі", причому, у прямому розумінні цього слова :-))))
З дітьми мені допомагала моя тітонька, вірніше вона займалася племінником, який трішки соромився людей і майже все свято просидів у неї на колінах (як виявилося, він побоювався дорослих, бо коли ми гралися з дітьми в кубики (а з дорослих там були лише ми з тітонькою) то він досить сокійно бігав між дітьми :-)))
А от коли всі пішли додому, вони з Мариком взагалі кайфували :-))))

Не зважаючи на кілька проблемних моментів, я дуже задоволена і поведінкою своїх дітей, які не бігали хвостиком за мамою, але і ялинку неперевернули вверх  дном :-))) і отриманими дітьми позитивними емоціями та враженнями :-)))

Як не дивно це мені було,  найбільше уваги звертали на костюм Чебурашки, хоча його вже  кілька років тому одягав Костик :-))))

Тепер нам ще потрібно буде продемонструвати костюми бабусям та прабабусям, так що попереду ще не одне "дефіле" :-)))) Я радію з того, що, здається, мої діти так як і я люблять новорічні свята :-))))

Хочу подякувати Тоні, яка знову своїм проектом стимулувала мене підготувати костюми діткам (і зовсім не останньої ночі :-)))))

Зараз побіжу швиденько подивлюся, чого ви там натворили за моєї відсутності :-)))) І чекайте від мене сьгодні ще трішки новорічного декору :-)))

А ще ми беремо участь в Галереї новорічних костюмів


27 коментарів:

  1. Костюми гарні, діти чудові, мама молодець!!! Що тут ще додасиш?! З новим роком!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Косюми суперські!!!!Яка ти молодчина-таке навитворяла!!!
    Мені Чебурашка чомусь найбільше припав до душі)))),хоча,кожен костюм заслуговує на увагу!

    ВідповістиВидалити
  3. Лариса, какая ты Мастерица! Замечательные костюмы!!! Поздравляю вас с Наступающим Новым годом! Здоровья вам, счастья, улыбок, тепла и отличного настроения!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень оригинальные костюмы, идея Капитошки сама по себе необычна, а исполнение на высоте, ну а Чебурашка, конечно, вне конкуренции - он бесподобен!)

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарні костюми і чемні дітиська в мильної мами :))) Молодці!

    ВідповістиВидалити
  6. Лариса, наконец похвасталась твоей открыткой:)) Спасибо тебе, еще раз!:)))

    Утренник у вас замечательный:)) С наступающим!:)))

    ВідповістиВидалити
  7. як завше - оригінально і дуже гарно! Мололець!
    а в мене руки не з того місця ростуть, виявляється... Шила-шила, і мале пошила(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Все там в тебе правильно росте! :-))) ще трішки попрактикуєшся - і все вдасться! :-))) Веселих свят!

      Видалити
  8. Гарненькі малючки в оригінальних костюмах :). Молодці!
    З святами вас! Всіх благ в новому році!

    ВідповістиВидалити
  9. Костюми пречудові, особливо чебураха дуже сподобався!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Ой, какие прикольные костюмы!!! Прелесть! Вот это фантазия, здорово!

    ВідповістиВидалити
  11. Лариса, какая же ты молодец! Костюмы - суперские!!! А чебурашка прямо... затискала бы :)

    ВідповістиВидалити
  12. Які кльовііі!!!!!!!!! Просто море емоцій від фотографій :))))))) я навіть не знаю що і написати.. будь-які слова не передадуть мого захвату

    ВідповістиВидалити
  13. Ларочка, у тебя снова такие сложные трудоёмкие костюмы!!!! Они просто потрясающие!!!!!!!! Малыши - глаз не оторвать)

    ВідповістиВидалити
  14. Повезло малышам с мамой и тётей :) Такие костюмы интересные! Моей дочке тоже понравились, все сразу захотела :)

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже потрібен костюм капітошки. Прошу Вашої допомоги. Ви свій не думали продати чи напрокат здати, чи хоча б ідеєю пошиття поділитись, я просто в захваті

    ВідповістиВидалити
  16. моя пошта:razmashkina2BIGMIR.NET. Буду надзвичайно вдячна за будь-яку інформацію

    ВідповістиВидалити
  17. Лариса, спасибо за участие в моей галерее! Столько красоты - глаза разбегаются!

    ВідповістиВидалити