пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

Приємності :-)

Щось я за своїми сімейними проблемами та початком навчального року зовсім забігалась :-( Читати ще читаю, а от коментувати вже не витачає ні часу ні сил, пробачайте, сподіваюсь все скоро виправиться. ..
От сьогодні святкуючи свй день народження вирішила відзвітуватись, а то отримала багато подарінків і мовчу тихенько :-)))
Першим сюрпризом був ПІФ від Олени
Отримала повідомлення про посилку, нічого не могла зрозуміти, навіть коли мені вручили на пошті здоровенну коробку, то прочитавши прізвище відправника, так ще й не допетрала, аж коли в мами швиденько все розпакувала, стрибала від щастя :-)))
Основною частиною був набір для організації рукодільних "інструментів" :-) В лавандових кольорах (вже уявляю, як в Олі слюнки потекли :-)))))))
Така гарненька вишивка, таке все ніжненьке! Цей набір стане початком для формування моєї рукодільної скриньки-помічниці.
А скільки ще багатства Олена мені прислала! І ляні тканини, і замочки, і мереживо, і перший рукодільний журнальчик...
 І хлопці мої не були забуті:
 Марик - любитель машинок відразу вибрав собі подарунок в коробці :-) А Костикові дісталась книжка. В мене колись була така в дитинстві. проте російською мовою, а ця - українською, та ще й з красивими ілюстраціями! Костик з нею перші дні мало не спав :)))
 Ще в посилочці був мій улюблений шоколад, але, пардон, в перших пів години був мної з’їдений на роботі :-)))))
Оленочко, дуже дякую!!!!!! Такі приємні емоції я дуже рідко останнім часом відчувала :-)))

І, до речі, я заборгувала свої три ПІФи, отож оголошую набір! Записуйтесь тут в коментаріях! З задоволенням підготую для вас подарунок та відправлю в будь-яку країну :-))

3....

 Другою отримала посилочку в рамках обмінної гри "Рождество в лето", яку влаштовувала Марія
 Подарунок приїхав з Житомирської області від Віки
 Пікніпчик такий ідеальний, що мій чоловік кілька хвилин носився з ним по хаті - де б то вигідніше повісити :-)))) Тепер він висить у мене над комп’ютерним столом :-))))
 Всі рукодільні сюрпризи дуже необхідні, та будуть використані найближчим часом за призначенням :-), а особливе захоплення в мене від тканини з сніжинками
Щира вдячність Віці за сюрприз, а Марії за організацію такого обміну!  Свій подарунок вже відправила, він ще в дорозі ...

І от вчора, стомлена після виснажливого дня, вклавши нарешті хворого Марика спати, вимикаючи комп’ютер, помітила зверху великий конверт... одним оком прочитала, що адресований мені... дістала - від Алінки :-))) Отримала в подарунок рукодільний журнал
та чудову Алінкину листівку. Завжди захоплююсь такими листівками, створеними талановитими руками!
Дякую, Алінко! Так вийшло, що ти перша мене сьогодні привітала (розпакувала-то я його вже після 24 год :-)))))

17 коментарів:

  1. У тебе день народження? Ойой, а я прогавила. Вибач, і прийми мої вітання! Ти - найкраща! Подарунки суперові, тканина зі сніжинками.ммм. Ну і облизалась я, звичайно, на той лавандовий набір :) ти прямо все знаєш :) Якраз пишу про свої не менш лавандові подаруночки, які отримала :) Краса в тебе!!! Поітм зайдеш і до мене поглянути :)

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю с праздником!!!
    Подарки - супер! Мечта любой рукодельницы!
    А ПиФчики на весь год? Я бы поигралась с тобой :)
    Кстати, фотку тканьки утащила в коллекцию))) А книжка очень понравилась, надо и своим поискать. Люблю красивые картинки...подскажи издательство, а то у меня не получается с фотки прочитать.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віка! Так, за умовами я зголошуюсь виготовити ПІФ-подарунок впродовж року від сьогоднішнього дня? То що, я записую?
      І про книжку: видавництво "Махаон-Україна"

      Видалити
    2. Да-да! Я записываюсь!
      Спасибо, поищу в инете.

      Видалити
  3. Ларисо, вітаю тебе з цим чудовим днем!!!!!! Нехай усі мрії здійсняться у наступному році твого життя! ;)
    П.с.: отримати 2 однакових журнала - це знак! правда, що він означає - не знаю)))))
    і не хворійте там!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінко! А знак цей означає, що я тепер не лише "дмухатиму" на цей журнал, а один з них можу "розібрати" на схеми і спокійно вишивати, де мені заманеться, не волочачи за собою весь журнал :-))))) Я так чоловікові і пояснила вчорашню бурхливу радість після розпакування конверта :-))))

      Видалити
    2. Ой, наверное это просто комплимент журналу:) Действительно хороший, хочется дарить:))

      Видалити
  4. Ларисо, прийми і мої вітання з Днем народження! Здоров"я, любові, слухняних діток і ще багато гарних сюрпризних подаруночків!!!

    ВідповістиВидалити
  5. З Днем Народження!! Всіх радощів тобі земних та багацько творчих задумок!)

    ВідповістиВидалити
  6. Ну надо же! Я себя ругая что опоздала со всеми подарками, а оказывается еще как вовремя, как раз ко Дню Рождения:))))
    Лариса, поздравляю! Счастья вам, здоровья! А тебе побольше времени для любимого дела!:)))
    Рада что всё понравилось, так это всегда волнительно, делать что-то, не зная понравится или нет:))

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса, з Днем Народження!!!Всього найкращого!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Поздравляю!!! И с днем рождения, и с такими приятными и неожиданными подарочками!

    ВідповістиВидалити
  9. Лариса у вас замечательный блог, а мне можно записаться на ПИФ ?

    ВідповістиВидалити
  10. Спасибо! Конечно, можно! Жду на почту пожелания :-) Larisynya1@yandex.ru

    ВідповістиВидалити