середу, 16 травня 2012 р.

Виставка та ще один чохольчик

Зразу проситиму вибачення за не дуже якісні фото - погода була жахлива: дощ, холод, хмурно... :-( Саме тому на початку виставки всі мої роботи були "запаковані" в целофанових торбинках :-(, але поступово я їх "роздягнула" :-)
До цієї виставки я трішки грунтовніше підготувалася - роздрукувала візитки, зробила ярлички для кожного виробу з описом матеріалів, розмірів та ціною... (Залишилось ще над упаковкою подумати :-))
Ось який гарненький метелик грівся весь день під однією з моїх сумочок (вибрав собі таку, що підходяща була за кольоровою гамою :-))))
А ось моя Олічка (майстриня, яка власне і запросила мене на виставку, а за сумісництвом і моя хористка :-))
Оля робить дуже гарні прикраси з полімерної глини
А також останнім часом захопилася декупажем. І мій Марик в кадрі :-)))))
Як на мене, виставка була дуже "слабенька" :-( Можливо, через погану погоду не всі мастри прибули, але і серед того, що показували, все якесь "піісне" було :-(
Наша Острозька кераміка
 Деревця з бісеру (куди ж без них :-))))
 в’язані іграшки (ідеї досить непогані, але якість ниток мене вбила, складалось враження, що розпустили бабусіну шкарпетку і сплели мишеня :-((( )

 Прикраси з шкіри (я пожаліла, що зараз маю коротку стрижку :-))))
 Трішки вишивки
 І ще декупаж
 А поряд в величезних казанах варили смачнючу кашу, яку роздавали всім безкоштовно :-)))
 та грали музики :-)
 Цього року музейні гостини співпали з етно-фестивалем "Галас", тому ми мали нагоду послухати ще кілька фольклорних гуртів. Почитати, та подивитись репортаж про фестиваль можна тут
Всі майстри були дуже засмучені такою погодою, та відповідно малою кількістю людей, але не зважаючи на це я все ж в якійсь мірі задоволена результатом: майже всі дрібні речі розійшлись, та й кілька замовлень отримала :-)  Одним словом: "Хочу ще!" Шкода, що в нашому місті такі виставки 1-2 рази в рік проводяться :-(

А тапер покажу ще один чохольчик для телефона, який теж вже радує свою власницю. Мені він дуууже подобається :-)






Сова з мого улюблено журналу з дизайнами Christiane Dahlbeck 








Кілька сторіночок з журналу

 Та, як і раніше - ділюся схемками :-)


 Зараз дуже багато концертів з хором, бурячки сапати пора :-) та і закінчення навчального року - звіти, журнали, таблиці.... Намагатимусь не зникати, адже ще дуже багато непоказаного є :-)

До зустрічі...





14 коментарів:

  1. Обожнюю подібні міроприємства!!!
    Шкода,що погода була похмура,але радує те,що ти всеодно отримала позитивних вражень!
    Совеня кумедне))) а я,мабуть,собі білочку вишиую))),скориставшись схемкою.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ці схемки дуже до души припали... Планую всі вишити згодом :-)

      Видалити
  2. Лара! А в Рівне на "музейні гостини" не збираєтесь??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іра, потрібно якось замовляти місце, чи записуватись? Можливо я б і приїхала... Можна трішки більше інформації (можна на пошту Larisynya1@yandex.ru)

      Видалити
  3. О, вітаю! Я чекала на звіт :)) В нас на 9 травня теж було слабенько :)Чи то погоди злякалися, хоча потім стало дуже тепло і сонячно, чи ще не прокинулись від сплячки... Дякую за фото, опис. В тебе суперовий стіл, молодець. А тепер ще й замовлення підуть, клас, я рада! Мене дуже цікавить наразі ідея з бірками - ти не могла б поділитися зі мною якимось чорновим варіантом, якщо це можливо? Мені потрібен просто приклад на електронну пошту... Буду вдячна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, і що там про наші рівненські гостини?

      Видалити
    2. Гостини будуть 27 травня, До зустрічі!!

      Видалити
    3. Олю, щось погода взагалі підводить :-( Щодо бірок: Я собі робила візитки, і вже шаблон візиток використала для бірок, тільки текст придумала. Я працюю в основному в Ілюстраторі, тому всі шаблони теж маю в цій програмі, якщо так підійде, можу кілька надіслати :-)

      Видалити
  4. Гм, и почему я ничего не слышала о вашей ярмарке? Могла бы подъехать -)
    Жаль, что непогода смешала планы многим.
    Лариса, я получила от тебя "Летний привет" (пишу здесь, не надеясь, что до отъезда из города опубликую пост у себя). Приятно удивлена, долго рассматривала, крутила в руках подаруночки. Спасибо большое!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я і сама про неї дізналася за тиждень :-( Вони там все якось екстрено організували.
      Рада, що все сподобалось :-)

      Видалити
  5. Очень здорово время провели, и малыши при маме! )) Совенок прелесть! )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, они заходили с бабушкой контролировать, как у мамы дела идут :-)

      Видалити
  6. Лариса, спасибо за участие в проекте! Сова просто супер! Спасибо за схемку. Мне как раз нужен чехол для телефона, может наконец-то отважусь начать заниматься вышивкой)))

    ВідповістиВидалити