четвер, 8 грудня 2011 р.

Про приємне

 Сьогодні про приємне.
По-перше, вчора в нас нарешті випав сніг!!!  (казала ж я, що він чекає, поки я листя приберу :-))))
По-друше, сьогодні я отримала на пошті посилочку... а в ній....ялинкову кульку (по обміну, який влаштувала Юля).
Приємно було, що кулька від людини, яку я вже заочно знаю - Юльони.
Кулька прибула не сама - вона ж новорічна, тому з подарунками (солодкі подарунки вдалося сфотографувати лише тому, що Костик зараз у бабусі :-))))
Голубенька кулька привезла подаруночки в тон собі, щоб їй самій не сумно було :-))) Лише подивіться, яка вона класна!!!! З таких манюююююююсіньких кружевних "йо-йо-шок"
Я просто в захваті! Дякую тобі, Юля, величезне!!!!!
(Як би то не забутись свою кульку завтра відправити, а то вона лежить і чекає поки я зберусь її запакувати і віднести на пошту :-)))))

По-третє, днями я отримала силу-силенну нагород від Альони

Позитивні емоції просто переповнюють! Вдячна Альрнці, що вона відмітила мій блог.
Ну і тепер вже моя совість не дозволить мені "зам’яти" передачу нагород. З задоволенням передаю нагороди таким блогам:
1. Тоні
2.Алінці
3. Світлані
4. Марії
5. Любашці
6. Саші
7. Юлі
8. Людмилі
Натхнення вам, дівчата, та лише позитивних несподіванок у житті!




9 коментарів:

  1. Кулька суперова! Й подарунки гарні!
    Вітаю з нагородами!Їх так багато!Бажаю,щоб їх(нагород) все примножувалось! :)
    І дякую,що передаєш мені стільки нагород!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. класна кулька!!!І її "хвостики" чудові! А листівочка!!! - тепер ми родичі по листівочках))))
    дякую за нагороду!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Лариса, классный шарик тебе сделала Юля!!!
    Ты первая, кто по обмену шарик получил))) Здорово!

    ВідповістиВидалити
  4. Лариса, как я рада что сюрприз удался и все понравилось :) И Юле огромное спасибо, что дала мне пиночек и организовала такой чудесный обменничек!

    ВідповістиВидалити
  5. Ларисо, дякую Вам за нагороди! Це так приємненько! Рада, що заходите в "гості" до мого блогу. Мені так само завжди цікаво читати Ваші пости :)
    Нагороду із вдячністю забираю :)

    ВідповістиВидалити
  6. Ларочка, спасибо тебе большое за награды!!!! Я рада, что мы подружились! Только не всегда понимаю посты на украинском:)

    ВідповістиВидалити
  7. Лариса спасибо огромное!!! Мне очень приятно!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ларисо, вітаю зі снігом (сподіваюсь він ще є:))), з подаруночками, з нагородами!:) І велике тобі спасибі, що відзначила мій блог! Дякую за побажання! :)

    ВідповістиВидалити