неділю, 3 липня 2011 р.

Два в одному... чи-то пак два з одного :-)

Приїхала зі Львова з навчання НАРЕШТІ!!!! моя менша сестричка (я вже дні до її приїзду рахувала, як солдат до "дембеля" :-)))) Але перед приїздом потрапила вона на ринок (ну хотілось дитині гардеробчик на літо оновити, минулого літа була ж зайнята вступом до вишу, ніколи було манєнькій).... Приїздить до мене і починає ділитись враженнями від побаченого: "А там... а такий... а я поміряла... а тут таке... а поясочок такий... а бретельки ось так... рожевеньке... в горошок... з бантиком... шифонове... льляне... з вишивкою... "КАРОЧЕ": накупила я тканини і ти мені пошиєш ТРИ (вдумайтесь) літніх платтячка, бо все ТАК дорого!!!"""" :-))))).
Я взагалі шию "так собі" (якщо викройку в "Бурді" знайду, або "по готовій блузочці, яка на тебе впору" викрою) і переважно таки СОБІ (сама ж не будеш себе критикувати, що там строчка не рівна, а там рукав не так лежить, як хотілося б, носиш як пошила :-)))). Але сестрички в мене інколи потрапляють "під гарячу руку"... коли пошити щось хочеться, а мені або не личитиме таке, або чоловік каже, що "шафа не вмістить стільки одягу" :-)))
Щось я відволіклась :-)
Ну, припустимо, тієї тканини, яку Василинка (так сестричку звуть) "накупила" тільки ДВІ сукні вийде, але я згадала, щоколись шила терміново собі літній костюм (після перших родів здорово поправилась і прийшлось-таки оновлювати гардероб)
 От тоді я тканини накупила.....:-)))) От із "залишків" і пошилась перша сукня
 Тканина: льон (темніша - 100%, а інша: з "домішками" чогось іншого... вже не пам’ятаю :-( , але досить таки прозора в місцях узору, тому прийшлось ще для спідниці додати підкладку)
 В процесі фотосесії помічені були доспілі вишеньки, а студенти - люд голодний :-))))
 А ще давно я їй пообіцяла, що на літніх канікулах навчу в’язати гачком бусини, от вона в процесі навчання нав’язала собі на таке намисто до сукні (я лише збирала :-), в’язання цілком її)
 Ось такі вони насправді ДОВГЕЧІ :-)))))) (процес фотографування не обійшовся без Марика... ну ДУЖЕ вже вони йому сподобались :-))))


2 коментарі: